Command & Conquer Generals - Eksploderer
Fra : Leif

Dato : 05-04-03 07:52

Når min søn spiller Generals går han ind Sologame -> Skirmish og starter en
bane.

Inden der er gået 30 sek. eksploderer hans bygninger og den skriver You have
been defeatet.

Det er ikke fordi der kommer nogen og smadrer ham !

Nogen bud ?

Fra : Kim B.

Dato : 05-04-03 08:02

> [...]
have
> been defeatet.
>
> Det er ikke fordi der kommer nogen og smadrer ham !

Prøv en re-installation og kør opdateringerne igen.
Samme problem opstod i Red Alert 2 og der hjalp det med en re-installation.

--
M.V.H.
K.B. Steffensen

P.S. godfornøjelse med spillet, det er et kanon sejt spil.

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 05-04-03 10:29

"Leif" <lp@knus.dk> wrote in message
> [...]
have
> been defeatet.
>
> Det er ikke fordi der kommer nogen og smadrer ham !

Køb spillet. Så vidt jeg har forstået er det bad cdkey der gør det.
--
Andreas Jeppesen

Fra : Simon Kamber

Dato : 05-04-03 12:56

On Sat, 5 Apr 2003 11:28:44 +0200, "Andreas Jeppesen"
<bundyBLAH@tabersvin.dk> wrote:

>Køb spillet. Så vidt jeg har forstået er det bad cdkey der gør det.
Tjah, der er andre grunde til bad cd-keys end piratversioner. Det er
ikke fordi cd-key er uoriginal, men fordi den af en eller anden grund
ligger forkert, kan være fordi den er blevet skiftet, fordi spillet
blev flyttet manuelt eller fordi man har pillet ved de forkerte
registreringsnøgler. I alle tilfælde skulle en geninstallering meget
gerne løse problemet.

Fra : Kim B.

Dato : 05-04-03 12:58

> Køb spillet. Så vidt jeg har forstået er det bad cdkey der gør det.<

Ikke nødvendigvis.

--
M.V.H.
K.B. Steffensen

Fra : Jan Larsen

Dato : 06-04-03 19:43

Har i husket at patche spillet ????

Ellers opdater det med de nyeste patch så skulle det forsvinde.

Fra : Benny

Dato : 07-04-03 22:08

"Leif" <lp@knus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
have
> been defeatet.
>
> Det er ikke fordi der kommer nogen og smadrer ham !

hej
det her virker

gå ind i fjern programmer og slet
MEN slet ikke helt men repair istedet
jeg har prøvet det flere gange
også mister du heller ikke det der er gemt så som medaljer gennemførte baner
jeg ved ikke hvorfor den gør det men såden er det
håber det virker for dig