Hvad hedder i når i spiller BF?
Fra : Martin Petersen

Dato : 03-04-03 23:39

Hejsa.

Jeg kunne da egentlig godt tænke mig at høre jeres nicks i Battlefield 1942.
Det er altid griner at møde de folk man har bandet over 100 gange i spillet.
:)

Hvor spiller i egentlig. Der må være mange i denne gruppe der spiller bf
dagligt. Det kunne være sjovt at få et par turneringer op at stå. Jeg har en
lille server til max 6 (jeg har ikke prøvet at presse den, så måske flere)
jeg med glæde stiller til rådighed for gruppen en gang imellem. Om ikke
andet så til en hygger. :)

Jeg spiller under navnet "Knopfisk", hvis nogen skulle kunne genkende det.

- Martin

Fra : Bandit

Dato : 04-04-03 04:00

Hedder bANDIT ...spiller mest på Boomtown

Fra : Øistein Wind

Dato : 04-04-03 06:33

> [...]
> andet så til en hygger. :)
>
> Jeg spiller under navnet "Knopfisk", hvis nogen skulle kunne genkende det.

jens lyn

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 04-04-03 12:00

> [...]
> andet så til en hygger. :)
>
> Jeg spiller under navnet "Knopfisk", hvis nogen skulle kunne genkende det.

Jeg spiller under navnet "Herold" når jeg ellers kan finde mine CD'er i
flytterodet. :(

Jeg spiller hvor der er plads og lav ping. Har lige fået øjenene op for
Desert Combat. Nuuuj, den er rar den A10.

Fra : Martin Petersen

Dato : 04-04-03 12:03

"Jacob Herold Nielsen" <jacob@boomtown.net.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg spiller hvor der er plads og lav ping. Har lige fået øjenene op for
> Desert Combat. Nuuuj, den er rar den A10.

Vær opmærksom på at 0.3 kommer i morgen! Så bliver der flyttet bjerge. :)

- Martin

Fra : MaRk

Dato : 04-04-03 12:44

> [...]
1942.
> Det er altid griner at møde de folk man har bandet over 100 gange i

Jeg har bruger: "Bubber Blue Balls" og "Mark The Dark" når jeg spiller.
Spiller dog mest Desert combat, og fuck det blir fedt i aften klokken 24:00
der udkommer dc 0,3

Mvh
MaRk

Fra : Palle Jensen

Dato : 04-04-03 12:55

> Jeg kunne da egentlig godt tænke mig at høre jeres nicks i
> Battlefield 1942. Det er altid griner at møde de folk man har
> bandet over 100 gange i spillet.
>:)

Ville spille på Boomtown og hedde Diesel2K hvis jeg kunne få det til
at køre uden at hakke

Nogen der vil købe det for en hund CD rommen har kun været ude én
gang.

Vi befinder os på Frederiksberg

--
Palle Jensen

Fra : --=Stone=--

Dato : 04-04-03 16:33

">
> Nogen der vil købe det for en hund CD rommen har kun været ude én
> gang.
>
> Vi befinder os på Frederiksberg

Bare sig til... jeg er køber til 100.- incl. PP.

)

--=Stone=--

Fra : Palle Jensen

Dato : 04-04-03 22:47

> Bare sig til... jeg er køber til 100.- incl. PP.

Svinet er dit Hvad er PP?

--
Palle Jensen

Fra : Øistein Wind

Dato : 05-04-03 11:10

"Palle Jensen" <invalid@invalid.00> skrev i en meddelelse

> Svinet er dit Hvad er PP?

porto

Fra : Silver

Dato : 19-05-03 21:01

Jeg hedder [SNAFU]DamnNation, spiller kun på BT serverne, og er med i DC
afdelingen af klan SNAFU som har spillet dod i ca 2 års tid nu. Vi er indtil
nu ikke så mange, så dem som evt kunne tænke sig at joine vores klan (DC)
kan kontakte os på Quakenet #snafu.

Mvh
[SNAFU]DamnNation

Fra : Rasmus Lund

Dato : 19-05-03 21:09

Silver <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:babd54$vgs$1@news.cybercity.dk...
> [...]
>
> Mvh
> [SNAFU]DamnNation
>
> Jeg er med i en clan der hedder [Patriots]. Har i løst til at ta en
clankamp?

Fra : Silver

Dato : 21-05-03 18:58

> clankamp?

Hejsa Rasmus, har i eventuelt en mIRC channel som vi kan snakke sammen i?,
vi er ikke så mange endnu men hvis i er friske på lidt slagteri af os så kan
vi skam sagtens finde ud af en pcw :D

Mvh
[SNAFU]DamnNation

Fra : Rasmus Lund

Dato : 21-05-03 20:54

Silver <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bagel8$6dj$1@news.cybercity.dk...

> [...]
>
> Mvh
> [SNAFU]DamnNation
>
> det er jeg ikke helt sikker på men jeg finder straks ud af det.

men hvis det er kan du skrive til mig på:
rasmus@fam-lund.dk

Fra : Rasmus Lund

Dato : 22-05-03 17:02

> [...]
> vi er ikke så mange endnu men hvis i er friske på lidt slagteri af os så

nogle gange.
Jeg er derinde nogle gange om fredagen ved omkring kl 13:30 til omkring kl
15:00
ps jeg er der i morgen

Fra : Rasmus Lund

Dato : 24-05-03 17:52

> [...]
> vi er ikke så mange endnu men hvis i er friske på lidt slagteri af os så

Hvor mange er i?

Fra : Michael Lund

Dato : 19-05-03 23:04

Jeg er kendt som den onde Panzersführer på BT-serverne under nicket
Arkian...

Stik af, hvis du engang ser mig på Battle of Bulge....

--
Lund.....

Fra : --=Stone=--

Dato : 05-04-03 16:27

"> > Bare sig til... jeg er køber til 100.- incl. PP.

> Svinet er dit Hvad er PP?
>
> --
> Palle Jensen

PP = Porto + Pakket . ( Postage and Packet mener det heder på engelsk )

Send mig en mail...

--=Stone=--

Fra : Silver

Dato : 04-04-03 16:50

Jeg hedder DamnNation og spiller kun på boomtown serverne.

Mvh
Silver

Fra : Kim B.

Dato : 04-04-03 18:56

> [...]
> andet så til en hygger. :)
>
> Jeg spiller under navnet "Knopfisk", hvis nogen skulle kunne genkende det.

Jeg spiller desert combat på boomtown og hedder skridspasser(DK)
Min svoger der sidder lige ved siden af mig i skrivende stund, han hedder
DK-Bif fan. Han spiller også desert combat på boomtown.

--
M.V.H.
K.B. Steffensen

Fra : Decker

Dato : 05-04-03 15:58

["Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> wrote:]

>Jeg kunne da egentlig godt tænke mig at høre jeres nicks i Battlefield 1942.

TankCmdr.Decker[DK]

Det kunne være en god ide, at tilføje landekoden til ens nick. Så er der
større chance for at man "finder" hinanden på serverene.

Primært spiller jeg CTF på 32+ servere. Alt under 32 spillere til CTF og
Conquest er for kedeligt

--
/Decker - http://www.planetquake.com/quark - map-editor for Half-Life & more.
q1r3p3x7re_qx@ubgznvy.pbz. E-mail spam-guard: I'm no '1337', so remove/rot13.

Fra : Rasmus Lund

Dato : 09-04-03 19:46

Decker <q1r3p3x7re_qx@ubgznvy.pbz> skrev i en
nyhedsmeddelelse:cort8vonmk1pg724rvv72lbin6g3qa9orb@4ax.com...

> [...]
> større chance for at man "finder" hinanden på serverene.
>
> Primært spiller jeg CTF på 32+ servere. Alt under 32 spillere til CTF og

eller i El Alermin (hved ikke om det staves sådan) og Gazala
PS er der nogle der ved hvor man kan downloade El alermine day2 og day3

Fra : Martin Petersen

Dato : 09-04-03 20:59

"Rasmus Lund" <rasmus@fam-lund.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> eller i El Alermin (hved ikke om det staves sådan) og Gazala
> PS er der nogle der ved hvor man kan downloade El alermine day2 og day3

Hent Desert Combat 0.3.... Der følger de med... Men det er den samme bane.
Day 2 har bare ikke fly med, og day 3 har hverken fly eller helikoptere.

- Martin

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 09-04-03 20:07

> [...]
> andet så til en hygger. :)
>
> Jeg spiller under navnet "Knopfisk", hvis nogen skulle kunne genkende det.

Crazy_Jellyfish. Jeg har lige fået øje på Desert Combat, så det er det jeg
spiller mest PT.

Mvh.
Lars

Fra : Mikkel Westh

Dato : 12-04-03 18:30

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse

Jeg spiller udelukkende på Boomtown. Og for det meste Desert Combat. Jeg
kalder mig Mikkel (jeps..Det er enormt opfindsomt), men vil kalde mig DK
Mikkel for at i bedre kan kende mig :D

/Mikkel