Jeg måtte ikke komme i hendes mund :-(
Fra : Peter Z

Dato : 10-04-03 22:32

Hej, normalt når min pige er i en situation, hvor hun er ophidset må jeg gerne komme i hendes
mund.
Nu f.eks idag, kneppede jeg hende i forsk. stillinger gennem ca. 45 min, samtidig med at hun
brugte en vibrator mod clitoris. Forinden var det aftalt at vor elskov primært var på hendes
præmisser, hvilket var ok for mig. Gennem de sidste minutter, ønskede hun at jeg stoppede
samlejet, idet hun var blevet øm grundet vibratoren, dermed var hun blevet tør og var derfor
ikke ophidset længere. Jeg spurgte om jeg så måtte komme i hendes mund, her var svaret nej og
jeg måtte så istedet komme på hendes mave, hvilket var lidt af et antiklimaks for mig.

Jeg tænker på at jeg jævnligt har slikket hendes fisse, hvilket jeg gør for hendes skyld uden
at jeg er ophidset. Eet eller andet sted kan jeg ikke se at det fordrer at man er ophidset hvor
at kunne slikke partneren. Hvad mener I? Har hun eller jeg ret?

mvh Peter

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 10-04-03 23:06

On Thu, 10 Apr 2003 23:32:27 +0200, Peter Z <pc@hotmail.kom> wrote:

> [...]
>at kunne slikke partneren. Hvad mener I? Har hun eller jeg ret?

De gange jeg slikkede min daværende ekskæreste var jeg skam ophidset, og
ligeså var hun når at hun suttede mig. Jeg ville sq blive lidt nedern
hvis at min kæreste bare suttede pik på uden at hun var ophidset. jeg
ville da mene at "jobbet" bliver gjort bedre når at udføreren er
ophidset.
Flemming Jacobsen

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 11-04-03 10:04

"Peter Z" <pc@hotmail.kom> skrev i en meddelelse
> Hvad mener I? Har hun eller jeg ret?

Spørg dig selv - har du lyst til det hvis HUN ikke har lyst til det??? Hvis
du har det, lyder det ikke særligt meget som om du bekymrer dig om hende....
Men du skriver jo at det var på hendes præmisser, så hvorfor bliver du så
sur når hun ikke lige vil efter dine ønsker...

/ Jonas

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 11-04-03 15:18

[Peter Z | Thu, 10 Apr 2003 23:32:27 +0200]

> [...]
>at kunne slikke partneren. Hvad mener I? Har hun eller jeg ret?

Jeg tror at det er meget forskelligt fra menneske til menneske...

Jeg kan sagtens gøre "ting" ved min kæreste som jeg ikke tændes af (der
er blot ikke mange af dem og han kan sikkert også gøre det modsatte
for mig...

Der er ingen grund til at lægge skjule på at jeg er voldsomt vild med at
få suttet pik - det er det bedste jeg ved - og han sutter mig også
gerne, men det er til gengæld også således at hvis han ikke selv er
ophidset, så gidder han ikke.

Sex skal aldrig udvikle sig til et "nu gør jeg dette for dig, så gør du
istedet dette for mig" - altså en "noget for noget" byttehandel er sgu'
ikke ideelt :)

Der er mange ting som men "gør" for sin partner fordi det føles helt
naturligt (og lækkert) at man gerne vil give den anden en ekstra god
oplevelse.

Men der er også en masse ting omkring sex, der faktisk ikke er helt så
spændende hvis man ikke selv er tændt/liderlig imens man gør det...

Jeg personligt er ALTID parat til at slikke pik, men det er nok fordi
det ophidser MIG

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Nette

Dato : 13-04-03 08:12

"Peter Z" skrev i en meddelelse
> [...]
man er ophidset hvor
> at kunne slikke partneren. Hvad mener I? Har hun eller jeg ret?

Hej Peter

Hvis jeg "tvinges" til at gøre noget, som jeg egentligt ikke har lyst af,
ved min partner, så begynder jeg at væmmes ved min partner, og det tror jeg
ikke er noget unormalt i. Det er faktisk det første skridt til dårlig sexliv
i forholdet.

Hvis DU kan lide at slikke hende, så kan du roligt gøre det. Gør du det
udelukkende for hendes skyld, hvilket det lyder lidt til, ja så må det stå
for egen regning. Du kan i hvert fald ikke tillade dig, at forlange at hun
gør noget for dig, som hun ikke har lyst til.

Inden for et parforhold, er man nød til at være ærlig. Sig til hende, hvad
du kan lide at gøre, og hvad du ikke kan lide. Husk på det måske er din
partner for livet, og på et tidpunkt så holder din barnhjertighed og
overbærenhed op og du bliver "dig selv" igen, og så er i måske for
inkarneret i forholdet, til at gøre noget ved problemet. Måske er det
faktisk lige NU, det sker.
Så mit eneste råd til dig, er at du skal være ærlig overfor hende.

Held og lykke

Nette

Fra : Niels Henriksen

Dato : 13-04-03 19:13

> [...]
man er ophidset hvor
> at kunne slikke partneren. Hvad mener I? Har hun eller jeg ret?

Husk at sex ikke er en byttehandel. Vi dyrker sex fordi vi kan li det (og
fordi det er forstadiet til formeringen).

Du skal passe på at du ikke gør noget for at hun kan gøre noget for dig. du
skal selv gøre det (f.eks. slikke hende) hvis du ved at hun nyder det og du
selv kan li det. Det samme med at du kommer i hendes mund. Hvorfor skal man
gøre det samme hver gang? Jeg kan også li at komme i en piges mund men jeg
tænder da lige så meget på at komme ud over hende (hmm... skulle da gerne
være tændt inden jeg kommer *G*).

Jeg går kun efter den glæde det er at man er 2 der nyder hinandens tillid og
troskab ved at elske... Det er da rigtig fedt når man kan lægge sig ved
siden af hinanden og nyde partnerens varme....

Blot lige mine 24 sek.

--
Niels