Dating eller Scor.dk?
Fra : Andropov

Dato : 09-04-03 16:19

> Nu har jeg prøvet 2 gange hvor kvinderne har skrevet at min profil
> stemte meget godt med hvad de søgte. Men om vi ikke lige kunne
> udveksle billeder.

>Har du overvejet at svare, at det vel kan være ligemeget med et
billede? Jeg
>har ofte brugt den model og de der oprigtigt var interesseret hang på
og de
>andre smuttede.
Det kan vi mænd jo ikke tillade os på www.scor.dk da vi jo kun er
billige hyldevarer.

> Iøvrigt får man sjældent et billede fra kvinden selv om man havde
> aftalt at udveksle billeder.

Unfair, hva'... så får du ikke engang muligheden for at tænke - "Arh -
hun
så sgu heller ikke for snu ud"

Nu er det snart mændenes tur til at lave revolution :).
Vi skal lige have fundet ud af hvad vi skal smide i stedet for
BH'erne. Kan vi ikke nøjes med strømperne :).

Men ved at have chattet med folk først får det hele pludselig en anden
dimension. Man er der for at hygge sig - ikke kun for at score. Jeg
har fået
mange venner i det chat-fællesskab vi havde kørende - og minsandten
også en
kæreste.

Ja, det går nok lidt nemmere når man lærer at kende hinanden hen af
vejen.

Fra : Henning

Dato : 10-04-03 00:26

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan vi mænd jo ikke tillade os på www.scor.dk da vi jo kun er
> billige hyldevarer.

Lær at leve med at det er kvindernes privilegie at sige nej LOL

Enten hører du til de mænd der kan score, eller ikke, det er din
lod i livet, lev med det og stop klynkeriet, der er ikke noget så
ynkeligt som en tigger.

En tigger jager kvinderne væk, endnu før han har åbnet munden!
"Desperationen" og "håbløsheden" stråler fra ham, ud i alle
verdenshjørner og blinker som advarselslamper mod atom-udslip,
så kvinderne løber hurtigere væk, end tiggeren kan nå at opfatte.

Selv har jeg aldrig kunne score, men de gange hvor jeg ikke
har været opmærksom på at score, er jeg da blevet forsøgt
scoret af diverse kvinder, men ikke af kvinder jeg lige som det
første tændte på, men kvinder, der rent faktisk matchede
mig, min livsopfattelse og humor

MVH
Henning

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 10-04-03 06:48

On Thu, 10 Apr 2003 01:25:35 +0200, "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>
wrote:

> [...]
>verdenshjørner og blinker som advarselslamper mod atom-udslip,
>så kvinderne løber hurtigere væk, end tiggeren kan nå at opfatte.

Hvad er der da i vejen med at være desperat om jeg må spørge ?
Flemming Jacobsen

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-04-03 10:55

In news:7c1a9vso4t2vhdvvig7u68hhu7qs6040ao@4ax.com, Thunderbird[7100]
<praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> wrote:

> Hvad er der da i vejen med at være desperat om jeg må spørge ?

Ingenting, det giver bare ringe f*sse

--
-Jens B.

Fra : Alberich

Dato : 10-04-03 19:24

Jens Bruun wrote:

> Ingenting, det giver bare ringe f*sse

og sex er som pizza.....

selv når det er dårligt er det egenltig ret godt ;-P

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 11-04-03 12:15

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev:

> Ingenting, det giver bare ringe f*sse

Hvaffor noget f*sse

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-04-03 12:43

In news:b7682p$bcchf$1@ID-96011.news.dfncis.de, Mark Thomas Gazel
<markgazel@hotmail.com> wrote:

> Hvaffor noget f*sse

Jeg viste ikke, du var _så_ desperat

--
-Jens B.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 10-04-03 10:58

Thunderbird[7100] <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> skrev:

> Hvad er der da i vejen med at være desperat om jeg må spørge ?

Hvis du ønsker at komme i kontakt med et andet menneske: alt.

Fra : Anita

Dato : 10-04-03 12:18

"Henning" skrev

> "Desperationen" og "håbløsheden" stråler fra ham, ud i alle
> verdenshjørner og blinker som advarselslamper mod atom-udslip,
> så kvinderne løber hurtigere væk, end tiggeren kan nå at opfatte.

Og så er det ikke engang løgn...
Man kan se det på lang afstand, og det er ikke just tiltrækkende signaler.

Måske er kunsten at finde punktet midt imellem kostbarhed og desperation?

/Anita

Fra : Anita

Dato : 10-04-03 12:16

"Andropov" skrev

> Det kan vi mænd jo ikke tillade os på www.scor.dk da vi jo kun er
> billige hyldevarer.

Så skulle du måske overveje en anden biks end scor. Ved at vælge scor vælger
du vel også "spillereglerne" med. Kan du ikke lide spillereglerne må du
prøve elsewhere...

> Nu er det snart mændenes tur til at lave revolution :).
> Vi skal lige have fundet ud af hvad vi skal smide i stedet for
> BH'erne. Kan vi ikke nøjes med strømperne :).

Hellere end gerne

> Ja, det går nok lidt nemmere når man lærer at kende hinanden hen af
> vejen.

Det synes jeg - andre vil hellere overrumples af en stormende forelskelse
fra sekund 1.

/Anita