Hej.
Fra : Claus Lassen

Dato : 04-04-03 14:40

Dette er lige en prøve..

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-04-03 14:42

In news:b6k1ui$4jc$1@sunsite.dk, Claus Lassen
<tubeaudio@vip.cybercity.dk> wrote:

> Dette er lige en prøve..

Med mindre du får stådreng af at genere os andre, så er du dybt
off-topic.

--
-Jens B.

Fra : Mick Lyngø Larsen

Dato : 04-04-03 16:44

Hehe fra nu af stopper jeg med at bruge nyhedsgrupper! Det er så plat det
med off topic og pis og lort! Folk der gør et helt vildt stort nummer ud af
at en skriver en forkert besked i en gruppe! Og jeg er efterhånden bange for
at spørge i en nyhedsgruppe hvis der ikke er det ene galt så er der det
andet galt! Du kan også få denne besked www.usenet.dk ... Det er sq svært at
være ny på nettet! Utrolig dårlig hjælp man får!!!

Fra : Tomas O.

Dato : 04-04-03 20:02

"Mick Lyngø Larsen" <superaab@sport.dk> wrote in

> [...]
> efterhånden bange for at spørge i en nyhedsgruppe hvis der ikke er det
> ene galt så er der det andet galt! Du kan også få denne besked

Prøv i dk.velkommen den er netop beegnet på at give venlig hjælp til alt om
usenet. Ingen spørgsmål bliver betraget som dumme eller fjolede der

Tomas

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-04-03 02:20

k"Mick Lyngø Larsen" <superaab@sport.dk> wrote in message news:<3e8da828$0$237$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> Hehe fra nu af stopper jeg med at bruge nyhedsgrupper! Det er så plat det
> med off topic og pis og

ja men på den anden side foråret er over os så hvorfor ikke jeg sider
og venter på peders indlæg om løg planter det burde være det mindste
han ku bidrage med .....mv Bo

Fra : PerX ...

Dato : 05-04-03 00:47

In article <5Zfja.94$Vi4.68@news.get2net.dk>, bruun_jens@hotmail.com
says...

> Med mindre du får stådreng af at genere os andre, så er du dybt
> off-topic.

Hm.... Dvs du har rent faktisk fundet et gyldigt alibi for Warmings
posts? ;)

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-04-03 10:24

In news:MPG.18f837e4f5edb1389899cc@news.usenetserver.com, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

> Hm.... Dvs du har rent faktisk fundet et gyldigt alibi for Warmings
> posts? ;)

Har du da tidligere været i tvivl?

--
-Jens B.

Fra : Freddy Pedersen

Dato : 06-04-03 12:21

Hejsa
Vi har fundet fler par på SCOR til vores fantasier
Så vi kan kun anbefale denne.

--
Med venlig hilsen.
Susanne&Freddy Pedersen