Lokkede 13-årig pige med falsk modelbureau
Fra : Bo Warming

Dato : 02-04-03 14:00

Lokkede 13-årig pige med falsk modelbureau
Et falsk modelbureau, der solgte amatørvideoer til Japan, var lokkemidlet,
da en 31-årig mand fra Køge via en dating-portal på internettet fik kontakt
til en kun 13-årig pige.
http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=310202

Selvfølgelig er mænd fulde af løgn - er det noget at gore til en stor
avisnyhed, når pigen ikke er kidnappet , voldtaget eller dræbt, og masser af
13 årige har fint styr på en aktivt mangesidet sexliv incl med midaldrende
mænd - som næppe er så smittebærende som unge

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Steen Johansen

Dato : 02-04-03 15:00

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote in message
[...]

Bo Wamling
Bjelkes Alle 46
2200 København N
Tel: 3586 1000
Fax: 3586 1001
http://www.glistrup.com

Et rigtigt Wamling indlæg, gad vide om der er nogen der bider på?
MvH Steen

Fra : Bo Warming

Dato : 02-04-03 15:27

"Steen Johansen" <steen.belle@post.tele.dk> wrote in message

> [...]
> Fax: 3586 1001
> http://www.glistrup.com
>
> Et rigtigt Wamling indlæg, gad vide om der er nogen der bider på?

Steen Johansen har givet op og evner ikke at forklare hvorfor han mener at
udenfortående skal gøre sig til dommer over skore-løgne.

Eller hvorfor den kriminelle lavalder på 15 år er hellig og er
tilfredstillende opdateret til unges modenhed i DK2003 ?

Da min datter var 13 tillod klasselærerinden at hun blev piercet under en
eskursion. Se her er der tale om kropsbeskadigelse og en statslig ansat der
er langt mere skadelig og uansvarlig og strafværdig end den 31-årige som gav
pigen et af de tusind samlejer som er normalt i teenageårene

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 02-04-03 15:24

> [...]
>er langt mere skadelig og uansvarlig og strafværdig end den 31-årige som gav
>pigen et af de tusind samlejer som er normalt i teenageårene

Det er altså de færreste der dyrker så meget sex som du går rund og
tror. Ifølge din analogi så er jeg og min eks kæreste fx unormale.
Flemming Jacobsen

Fra : Bo Warming

Dato : 02-04-03 17:07

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> wrote in message

> Det er altså de færreste der dyrker så meget sex som du går rund og
> tror. Ifølge din analogi så er jeg og min eks kæreste fx unormale.

Jeg siger ikke at 1000 samlejer fordelt i teen-årene 13-19 er dansk
gennemsnit.
Men det forekommer og når man dømmer, skal al rimelig tvivl komme anklagede
til gode, så man bør tage højde for at pigen måske var så erotik-aktiv.

Berlingske der bringer denne nyhed idag, søger ikke at oplyse om hun var
jomfru eller normalt promiskuøs. Så der er grund til at regne med nærmest
det sidste. Hvis noget talte for, at hun var blevet ledt ind i noget for
hende helt sensationelt, så havde avisen gjort meget ud af det.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 02-04-03 19:03

On Wed, 2 Apr 2003 16:27:03 +0200, "Bo Warming"
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

>Steen Johansen har givet op

jeg tviler på han nogen sinde har prøvet :)

>og evner ikke

Det er nok snare der forklaringen ligger !

fut : dk.snak.snik

Fra : Steen Johansen

Dato : 03-04-03 08:27

Eller hvorfor den kriminelle lavalder på 15 år er hellig og er
tilfredstillende opdateret til unges modenhed i DK2003 ?

Den kriminelle lavalder på 15 år er til for at beskytte børn for overgreb
fra gamle svin
den er ikke lavet for at straffe to børn der er uartige og har det
"glimragende" vel
MvH Steen
Gad vide hvor fut Mogensen bringer mig hen?

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-04-03 18:48

In news:3e8aecc5$0$146$edfadb0f@dread15.news.tele.dk, Steen Johansen
<steen.belle@post.tele.dk> wrote:

> Et rigtigt Wamling indlæg, gad vide om der er nogen der bider på?

Du gjorde, men det kan vel ikke overraske nogen!

--
-Jens B.

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-03 17:28

> [...]
> 13 årige har fint styr på en aktivt mangesidet sexliv incl med midaldrende
> mænd - som næppe er så smittebærende som unge

Læs hellere denne, offret her har vist ikke haft et skide godt forhold til
denne middelaldrende mand!!
http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=310556/

/J