alle menstrurerende kvinder HJÆLP !!!
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-03-03 21:55

DET ER måske ikke lige gruppen og dog ?
nu har jeg jo godt nok lige givet B&W en røffel for at inddrage dyrs drift i
dss - men mens blod må nu være en del der høre med under samliv og
seksualitet - well sagen er at min stakkels hund er i løbe tid dvs. hun
bløder jeg har lige været på visit ved min x anno 1982 der kom hun til at
bløde på et :
design for simla for handwash senge tæppe
1500 kr. koster sådan en sag fra ny - hold kæft hun blev sur - det er der
sådan set ikke noget nyt i - det er straks værre når hun har en grund til
det - ku hun så bare sige det erstatter du - så havde den sag ligesom været
ude at verden ..... men det gør hun jo ikke nu er jeg ved at se på om
forsikringen dægger ( ? )
Nå men det udløste også en sms til hver eneste menstrurende kvinde jeg
kendte - samt gode venner med menstruerende samleversker og der er kommet
MANGE gode råd retur men de fleste er vist forsøg forgæves..... sagen er det
her forbandede senge tæppe ja det er jo noget skrøbeligt noget..... da der
sådan set nok findes kemikalier der kan komme til bunds i det .... men det
ødelægger stoffet ( ? ) eller den oprindelige farve.... men er der ikke
renserier der kan sådan noget ???
Mv.
Bo M Mogensen
"og husk vi skylder asklepius en hane"
http://socrates.clarke.edu/aplg0190.htm
http://wastland.subnet.dk/

Fra : Anita

Dato : 01-04-03 10:36

"Bo M Mogensen" skrev

> men er der ikke renserier der kan sådan noget ???

Det vil jeg tro. Det er da i det mindste forsøget værd, hvis tæppet er SÅ
dyrt.

(Driller lige...)
Desuden, hva' fa'en laver hunden i sengen? Er den ikke ordentlig opdraget?!

Held og lyk' med renseriet
Anita

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 01-04-03 11:59

Anita wrote:

> (Driller lige...)
> Desuden, hva' fa'en laver hunden i sengen? Er den ikke ordentlig
> opdraget?!

*fnis* kan du sige "er den ikke opdraget??"
den søde lille pigevuf har noget af de mindst fraværende manerer jeg længe
har set*G* men dejlig er hun nu alligevel ;)
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 01-04-03 18:23

On Tue, 1 Apr 2003 12:59:26 +0200, "Sabina Hertzum"
<sabina@SPAMmandezonen.dk> wrote:

>*fnis* kan du sige "er den ikke opdraget??"

ja man siger Herre som hund eller så er det omvendt

>den søde lille pigevuf har noget af de mindst fraværende manerer jeg længe
>har set*G* men dejlig er hun nu alligevel ;)

ja hvordan skal man sige det ....diplomatisk ....nej det lader sig
ikke gøre - hun er 97 % upålidelidelig og uforudsigelig :)

det ville jo være et helved hvis hun ikke lige var så rar - men Øhhhh
det enste ku være helt galt er at hun bed og det gør ikke
fuglen sider her og fortære en bog der ikke kan skaffes mere til en
7-800 kr dedikeret af forfateren selv til mig - hun jagder den her
fugl ..... men hun ku aldrig finde på at bide den jeg set hende fange
fugle i luften også slippe hende igen - hun VED GODT hvad der er
rigtigt og forkert.....puhh men nogen gange løber hvad skal vi sige
den mørke side af med hende :) hvo rhun gør som en åndsvag og er kan
være 100 % uforskamet over for fremmed .... det er lidt svært at gøre
noget ved for jeg meget godt tilfreds men altså det er jo ikke sjovt
at ha hende med ud nogen gang uhhh

bedste hilsner
Bo
fut : dk.snak.snik

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 01-04-03 18:13

On Tue, 1 Apr 2003 11:35:52 +0200, "Anita" <anita@*slet*stofanet.dk>
wrote:

>"Bo M Mogensen" skrev

>Det vil jeg tro. Det er da i det mindste forsøget værd, hvis tæppet er SÅ
>dyrt.

ja det er jo gak ..... men sådan har hun det særetste ragelse

>(Driller lige...)
>Desuden, hva' fa'en laver hunden i sengen? Er den ikke ordentlig opdraget?!

er du gal hun lever 70 % af sit liv i min seng under min dyne :))))

>Held og lyk' med renseriet

ja dte må du sgu nok sige
Mv.
Bo

Fra : Chokmah

Dato : 22-04-03 04:58

wrote:

>"Bo M Mogensen" skrev

>Det vil jeg tro. Det er da i det mindste forsøget værd, hvis tæppet er SÅ
>dyrt.

sagen blev sgu klaret hunde forsikringen dæggede et helt nyt tæppe
1500 kr !!!
--
film - binaer hvordan her : http://80.196.130.179/

Fra : Nette

Dato : 04-04-03 10:08

"Bo M Mogensen" skrev i en meddelelse
> [...]
> ødelægger stoffet ( ? ) eller den oprindelige farve.... men er der ikke

Prøv og forhør dig i dk.forbruger el. dk.fritid der er sikkert nogle stykker
der, som kan have en idé om, hvad man kunne gøre.-)

Nette