Kai Norman???
Fra : Max Hansen

Dato : 12-04-03 16:49

Hej
Er der nogen der ved om Kai Norman Andersen's samlede værker er blevet
indspillet på plade eller cd, eller måske bare en udgivelse med de fleste af
hans kompositioner.
mvh
Max

Fra : Søren H. Nicolaisen

Dato : 13-04-03 06:44

Fundet på Københavns kommune biblioteks hjemmeside:

Normann Andersen, Kai Du gamle måne CD
Giro 413 vol. 2 CD
Et årtusinde af danske duetter CD
Lige for tiden 2 CD

mvh Søren

Fra : Klitte Egeberg

Dato : 13-04-03 14:01

Indrømmet at jeg er på gyngende grund, men jeg mener bestemt, at Annemette
Elten udgav en cd for max et år siden med nyfortolkninger af Kai
Norman-Andersen sange. Det jeg hørte dengang var meget tro til originalerne,
og efter min mening har hun en rigtig god stemme til den type musik.

Bo Egeberg

Fra : Ole Damgaard

Dato : 14-04-03 08:53

"Max Hansen" <maxhansen@tdcadsl.dk> wrote in message news:<3e983565$0$52116$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
> indspillet på plade eller cd, eller måske bare en udgivelse med de fleste af

Hans musik findes i masser af udgaver, men hvis du vil finde en
gennemgang af hans oprindelige musik-udgivelser skal du have fat i tre
LP, der blev udgivet i slutningen af 80´erne, under titlen Musikken er
af Kai Normann Andersen (vol. 1, vol 2 og vol. 3).

Plademærke og nr., er:

Danica - DLP 8112
Danica - DLP 8114
Danica - DLP 8116

Hans samlede værker er det ikke, men det er det nærmeste, du kommer.

mvh ole