MC - Le Mans - Eurosport
Fra : John

Dato : 12-04-03 14:39

Til dem der ikke ved det, eller har glemt det

MC - Le Mans 24 timer direkte, på Eurosport ...transmiterer i tidsrummet :
Lør. 14.45-16.00 (opstart) og 17.30-19.15
Søn. 9.00-10.00 og 14.45-15.00 ( afslutning )

V.H John - GSXF 0,6L

Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 13-04-03 16:57

"John" <kramsen@stofanet.dk> wrote in message
> MC - Le Mans 24 timer direkte, på Eurosport ...transmiterer i tidsrummet :
> Lør. 14.45-16.00 (opstart) og 17.30-19.15
> Søn. 9.00-10.00 og 14.45-15.00 ( afslutning )
------------------

Hvad blev resultatet? Suzuki førte fra starten med 3 stk. GSXR1000. Derefter
kom 3 stk. Yamaha (R1´er men vist også en R7´er?). Jeg fik set de første par
timer af løbet, men har ellers hverken hørt eller set mere til resultaterne.
Holdt Suzuki den flotte føring helt til slut, eller gik de ned?

--
M.v.h.
Henrik Nedergaard

AROS MotorCykel Klub - www.amck.dk
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=64

Fra : Holger Danske

Dato : 13-04-03 17:20

Toshido - AROS MotorCykel Klub <henriknedergaard@hotmail.com> wrote:
> [...]
> set de første par timer af løbet, men har ellers hverken hørt eller
> set mere til resultaterne. Holdt Suzuki den flotte føring helt til

Suzuki nr.1 blev nr.1 Suzuki Nr.2 blev nr.2 en Yamaha R7 nr.3 og en Kawasaki
900 nr. 4

Mener at Skandinavisk Endurance Racing blev nr. 23 med 2 danskere som
piloter, den ene fik dog en håndskade der gjorde at han vidst kun kørte et
enkelt stinch efter mørkets frembrud !

H.D.
--
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --
-- Skønhed afhænger af øjnene der ser --

Fra : SLP/JM

Dato : 14-04-03 11:04

"Holger Danske" <holger_danske@msn.net> skrev >
> Mener at Skandinavisk Endurance Racing blev nr. 23

I følge resultatoversigten på http://www.lemans.org/ blev de nr. 25 ud af 41
teams, der gennemførte løbet.

> med 2 danskere som piloter,

Lars Rulffs og Kim "Ræs" Jensen

den ene fik dog en håndskade der gjorde at han vidst kun kørte et
> enkelt stinch efter mørkets frembrud !

Ja, der blev snakket om et brækket håndled

--
Mvh Susanne

Fra : Holger Danske

Dato : 14-04-03 20:44

SLP/JM <madcat@c.dk> wrote:
> [...]
>
> Lars Rulffs og Kim "Ræs" Jensen
>

> den ene fik dog en håndskade der gjorde at han vidst kun kørte et
>
> Ja, der blev snakket om et brækket håndled

Takker for opfølgningen

H.D.

Fra : [4660] Carsten Peter~

Dato : 20-04-03 22:40

Hej. Jeg var dernede og heppe... og har taget nogle billeder selv men en
fotograf og en anden fra BIKE var osse dernede de har tilsendt en cd med
billeder fra løbet og stemningen fra campingpladsen..og det var fedt at se
alle de sinsdsyge franskmænd med bilmotorer og mc som skulle til tændnings
stop og lege med stopknap så den kunne skyde og knalle...

der er over 200mb billeder hvis nogen har en server og ville være
intersseret i at se billederne kunne jeg uploade dem..any 1 ?

sn00py
YZF-R1

---