Ny MC :-)
Fra : Michael F. Larsen

Dato : 11-04-03 21:34

JUHHUUUUUUUUUUUUUU - så er det endelig sket.... jeg har købt en brugt
Kawasaki ZZR600 anno 1991, som supplement til min Suzuki GS500 - det er sgu'
da (undskyld jeg bander) en fed maskine. Nu skal jeg "desværre" lige blive
dus med den først, for det er da noget helt andet end en GS500 - sikken et
moster

/Fastrup, nu med ZZR600

Ja ja, jeg skal nok køre pænt

Fra : Thor

Dato : 11-04-03 21:56

tillykke...jeg skal til fremvisning med min på mandag..så må vi se hvad jeg
kan få den snakket ned til... :)
men jo, den kører sq dejligt...
Mvh Thor B

Fra : Steffen Rasmussen

Dato : 11-04-03 21:58

heheheheheheh

Hejsa

"Michael F. Larsen" <fastrup_NoSpam@mail.tele.dk> wrote in message
> dus med den først, for det er da noget helt andet end en GS500 - sikken et
> moster

Har det på nøjagtig samme måde da jeg fik hentet min SV'er idag, plejer at
køre på en 250'er snak om en verden til forskel.. :) kunne levende
forestille mig det samme for dig.. så nu er der "bare" tilbage at lære at
køre på den.. :)

-steffen

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 11-04-03 22:12

2 x Stort tillykke
--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Steffen Rasmussen

Dato : 12-04-03 07:53

Hejsa

"Rune (Bandit600R)" <REMOVETHISRune.Romdal@tdcadsl.dk> wrote in message
> 2 x Stort tillykke

Takker :)

Vi ses jo nok lige pludselig, der er ikke så mange km til forskel fra hvor
vi bor :)
Så chancen er jo nok rimelig for at rende ind i hinanden et eller andet sted
omkring Roskilde

-steffen
Havdrup

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 12-04-03 09:32

> [...]
> hvor vi bor :)
> Så chancen er jo nok rimelig for at rende ind i hinanden et eller

Det kunne godt ske
Hvad farve SV'er skal jeg holde øje med?

Fra : Steffen Rasmussen

Dato : 13-04-03 01:10

Hejsa

Blå, det var desværre den eneste farve man kunne få :) (restlageret af K2
modellen)..
Forhåbentligt snart med underkåbe også :)

-steffen

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 12-04-03 11:45

"Michael F. Larsen" <fastrup_NoSpam@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dus med den først, for det er da noget helt andet end en GS500 - sikken et

Tillykke! - men hva' skal du så med Gs'eren?

/Kristoffer

Fra : Michael F. Larsen

Dato : 12-04-03 16:38

"Kristoffer Lippert" <krl@imv.au.dk> wrote in message

> Tillykke! - men hva' skal du så med Gs'eren?

Den får min kone helt sikkert noget mere gavn af nu, hvor jeg ikke hele
tiden ræser rundt på den

/Fastrup, nu også med ZZR600

Fra : Allan Bojesen

Dato : 12-04-03 19:48

Michael F. Larsen wrote:
> /Fastrup, nu også med ZZR600

Det der Fastrup - refererer det til byen Fastrup ved Solbjerg syd for
Århus.

Allan Bojesen
Fastrup, Solbjerg

Fra : Armand

Dato : 13-04-03 14:38

Allan Bojesen <aboje@post9.tele.dk> skrev i en

> Det der Fastrup - refererer det til byen Fastrup ved Solbjerg syd for
> Århus.

Mon ikke at det refererer til F'et i "Michael F. Larsen !?

--
Armand.

Fra : Michael F. Larsen

Dato : 13-04-03 17:41

> Allan Bojesen <aboje@post9.tele.dk> skrev i en

> Mon ikke at det refererer til F'et i "Michael F. Larsen !?

Du er nu skarp, Armand

Det er et navn der er tilkøbt min familie for snart 100 år siden, dengang
det blev for almindeligt med "sen"-navne. Men det er en helt anden
historie...

/Fastrup, nu også med ZZR600

Fra : Allan Bojesen

Dato : 13-04-03 18:56

Armand wrote:
> Mon ikke at det refererer til F'et i "Michael F. Larsen !?

Selvfølgelig - så langt kunne jeg ikke lige tænke her i sommervarmen

Allan Bojesen
Der åbenbart ikke er overbebyrdet med logisk sans.

Fra : Armand

Dato : 13-04-03 20:36

Allan Bojesen <aboje@post9.tele.dk> skrev i en

> Selvfølgelig - så langt kunne jeg ikke lige tænke her i sommervarmen

Men det kán jo gdt hænde at den historie som Michael sidenhen er kommet med
hænger sammen med familiens residens i Fastrup; men dét var jo næsten førend
at motorcyklen var opfundet, hvorfor det nok er irrelevant :-/

--
Armand.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 12-04-03 22:38

Tillykke. Og nu kommer solen jo

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Kenneth T

Dato : 13-04-03 19:23

> JUHHUUUUUUUUUUUUUU - så er det endelig sket.... jeg har købt en brugt
> Kawasaki ZZR600

Tillykke med den lille ny, den skal du nok få mange sjove timer med her i
sommer.

--
MVH
Kenneth T