Gejl Til Bandit.
Fra : Kim

Dato : 11-04-03 06:56

Jeg skal have gejlet min bandit, med bla. anden bagende og evt. styrkåbe.
Jeg har set lidt forskelligt på nettet i England, men vil gerne mærke
kvaliteten inden køb. Hvor finder jeg dette, evt i tyskland nærmest
grænsen.

Fra : Kim Lundgaard

Dato : 11-04-03 07:43

f28249@danfoss.com (Kim) skrev:
>Jeg skal have gejlet min bandit, med
> [...]
Lyder som en god ide, men tag og hold dig
laaangt væk fra banditmania i england. Du
ser højest sandsynligt ikke skyggen af de
stumper der er bestilt! Jeg bestilte selv derfra
for 2 1/2- 3 måneder siden, hvorefter de skrev
en ordrebekræftelse 12 dage efter om at jeg
ville modtage delene indenfor 7-10 dage..
Nu har jeg givet dem en tidsfrist på 10 dage
til at sende delene, ellers annulere min
bestilling! Men kig på min hjemmeside, der har
jeg samlet en del links!

--
Mvh.
Kim Lundgaard