Svar fra Søren Pind vedr. parkering i kbh
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 10-04-03 23:09

Hej alle,

Jeg har set nedenfor at der har været en del diskussion om subj. Jeg synes
nu alligevel at I skulle have lejlighed til at se Søren Pind's svar til mig
i dag. Jeg må ærligt indrømme at det er noget rystende:

"Der sker ting og sager. Jeg har fået mange henvendelser, og jeg vidste
intet
om dette her, før det blev gennemført. Jeg vender som sagt tilbage, når
sagen er helt afklaret.
mvh
Søren Pind"

Hilsner,

Tony

Fra : Futte & Co.

Dato : 11-04-03 16:33

"Tony Lorentzen" <tonyFJERNDETTE@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message
> [...]
> intet
> om dette her, før det blev gennemført. Jeg vender som sagt tilbage, når

Gad vide hvilket år "sagen er helt afklaret", typisk politikker svar
Næe, jeg går ind for et øget salg af "hvide spray" og korte kommunale kurser
i stavning, med hovedvægten på noget så simpelt som "MC"

--
Jørgen, Brøndby, der har lavet mange skilte, nummerplader og andre fakes til
film

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 11-04-03 17:17

Futte & Co. wrote:

> [...]
> Næe, jeg går ind for et øget salg af "hvide spray" og korte
> kommunale kurser i stavning, med hovedvægten på noget så simpelt som

Du kan stole på at jeg holder ham i ørerne ugentligt, så længe jeg ikke har
fået et svar!

Ellers må jeg i byen og købe spraymaling så jeg kan lave min egen MC
parkering

Hilsner,

Tony

Fra : Futte & Co.

Dato : 11-04-03 18:38

> [...]
har
> fået et svar!
>
> Ellers må jeg i byen og købe spraymaling så jeg kan lave min egen MC

Jeg har masser af hvid spraymaling "orange", såååee , dettt, finder vi ud af

--
Jørgen , Brøndby, der, lige for tiden, lever af at male "hvidt"
CB550F , den fine årgang 1975, sort, men med et nyt sidedæksel i orange

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 11-04-03 16:45

> [...]

kurser
> i stavning, med hovedvægten på noget så simpelt som "MC"

Var det ikke en "rød" politiker der malede gule kansten ved kryds i
københavn for et par år siden og blev dømt for hærværk. Måske det er
billigere end en p-afgift ...

/A

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 11-04-03 17:28

Hey igen,

Jeg kom netop til at tænke på at man burde sætte sig ned og skrive til
forsikringsselskaberne.

De kan da ikke være videre glade for at vi nu skal ud og parkere på gaderne
igen - det må da unægteligt betyde flere (dyre) skader? Hvis pladebranchen
kan overtale Brian Mikkelsen til at ulovliggøre kopiering af ens egne CD'ere
så kan forsikringsbranchen vel også snakke de københavnske politikere på
"plads" ? Bare en idé...

Hilsner,

Tony

Fra : Brian Lænø

Dato : 12-04-03 17:04

"Tony Lorentzen" skrev
> [...]
CD'ere
> så kan forsikringsbranchen vel også snakke de københavnske politikere på

Tror du ikke de bare hæver prisen for dem der bor tæt på/i København.

--
Brian
Cagiva Elefant 750

Fra : nd

Dato : 12-04-03 08:12

"Tony Lorentzen" <tonyFJERNDETTE@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:b74q37$r0n$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> intet
> om dette her, før det blev gennemført. Jeg vender som sagt tilbage, når

Om ikke andet så er de nye regler "lækket" ud til pressen:

http://www.jp.dk/kbh/artikel:aid=1767780/

vh

nd

---