Flaskebånd til 2x7 l flasker ?
Fra : Jens Olsen

Dato : 10-04-03 21:56

Efter at have sat halsvesten i skammekrogen og købt en bagplade og
vingevest, så har jeg et problem.

Det gik fint med at få fat i et par flaskebånd, så min 2x10 l kunne
sættes fast på bagpladen.
Men, men, men...mine gode gamle 2x7 l draeger flasker skulle jo også
gerne kunne bruges sammen med bagpladen. Imidlertid er det ikke lige
sådan at få fat i flaskebånd til 2x7 l flaskesæt.
Er der nogen der ved hvor den slags kan skaffes? Eller den eneste
udvej at se at få lavet nogle?

Jens Olsen

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 10-04-03 22:29

Jens Olsen:

> Er der nogen der ved hvor den slags kan skaffes? Eller den eneste
> udvej at se at få lavet nogle?

Send en mail til verdensfirmaet herunder... :)

Vi kan levere kvalitetsspændbånd (i modsætning til 97% af det snot der
er på det danske marked) dvs ordentlige spændbånd med små tolerencer,
der ikke lader sig lave for 300 kroner.

--
Peter Fjelsten Salg af DIR udstyr <http://www.dktechgear.dk/>
DIR-DK, EKPP Læs om ekstrem huledykning <http://www.ekpp.org/>

Fra : Mads Madsen

Dato : 10-04-03 23:16

Hej Jens,

> Er der nogen der ved hvor den slags kan skaffes? Eller den eneste
> udvej at se at få lavet nogle?

Som du ved roder jeg også lidt med dobbeltsæt i øjeblikket Jeg faldt over et
tysk site som har forskelligt.

http://www.deepstop.de/catalog/product_info.php?cPath=25&products_id=72

Jeg tror nok det er de samme som Peter sælger, så kan du i hvert fald se
dem.

Mads

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 10-04-03 23:40

Mads Madsen:

> Jeg tror nok det er de samme som Peter sælger, så kan du i hvert
> fald se dem.

Korrekt. Vi søsætter snart et større, mere omfattende, websted med ny
funtionalitet og masser af nye produkter.