Sælges: Suunto regulatorsæt
Fra : Jens Jensen

Dato : 09-04-03 19:52

Hej alle,
jeg har et regulatorsæt til salg, som består af følgende:

Suunto Teno 1.trin og 2.trin
Suunto Web Octopus
Suunto konsol med kompas og manometer.

Sættet er 4½ år gammelt og brugt på 70 dyk.
Det fejler intet og er i god stand.
Der medfølger selvfølgelig kvittering.

Pris 2500,-

Jeg har sendt et billede af hele sættet til dk.binaer men sender også gerne
til dem der måtte være interesserede.

Ved hurtig handel er jeg villig til at gå længere ned i pris.

Mvh

Poul

poul@itide.dk

Fra : Niels Ibsen

Dato : 09-04-03 19:56

for at hjælpe dig med at komme af med det, vil jeg oplyse, at denne model
rent faktisk er en Apeks ATX 100, blot med et suuntomærke på sig,.... har
selv samme udstyr og er overodentlig glad for det. Der har adrig været det
mindste at klage over.
mvh Niels

Fra : Mads Madsen

Dato : 09-04-03 21:40

Wed, 9 Apr 2003 20:56:09 +0200, "Niels Ibsen" <mail@niib.dk> skrev:
> for at hjælpe dig med at komme af med det, vil jeg oplyse, at denne model
> rent faktisk er en Apeks ATX 100, blot med et suuntomærke på sig,.... har

Ja, næsten. Det er nu "bare" en TX 100.

Mads

Fra : HENRIK OLSEN

Dato : 10-04-03 17:22

hej jens jeg vil gerne se et bilede af det hvis det kan lade sig gøre
hilsen Henrik raho@get2net.dk

Fra : Jakob Birk Hansen

Dato : 10-04-03 20:41

Hej Jens

Hvornår har der sidst været service på sættet? Og hvilken type service?

Jakob