Dykker Taske ??
Fra : Per Jensen

Dato : 09-04-03 18:38

Hvad anbefales når det skal være en stor taske

Send gerne links og for og imod

med venlig hilsen

Per

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 10-04-03 07:36

"Per Jensen" <per@jensen.dk> wrote in message
> Hvad anbefales når det skal være en stor taske
>
> Send gerne links og for og imod

Basecamp duffle:
Den er vandtæt, slidstærk og har remme så den kan bæres på ryggen. Du skal
nok bruge den der er 140L.

http://www.thenorthface.com/code/products/product_pages/14100_standard.html

Fra : Henning

Dato : 10-04-03 16:44

On Wed, 9 Apr 2003 19:38:00 +0200, "Per Jensen" <per@jensen.dk> wrote:

>Hvad anbefales når det skal være en stor taske

Hjul er rarere at ha' når den skal slæbes langt. Til gengæld er en
model med hjul ikke så fleksibel, når bilen og båden skal pakkes.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Palle Hansen

Dato : 10-04-03 20:18

Jeg kan fortælle hvad du IKKE skal købe.

MARES, den model som har både hjul og ryg stropper. Med mindre at, det er
den model hvor sidelommerne er hævet lidt fra bunden. Hvis ikke, så slides
der hul i lommerne. Desuden er hjulene ikke meget værd. De bukker sammen !!!
Jeg har selv sådan en taske..... Første gang jeg brugte den, røg hjulene.
(Nej, den kunne ikke byttes, jeg havde købt den i Holland, og flyttede
derfra til Thailand)

palle

Fra : TJOR

Dato : 11-04-03 10:35

MERO har lavet et par lækre tasker både med hjul og remme så den kan bæres
på ryggen.
Forhandles bl.a. af DykkerCentret på Frederiksberg.

Tjor