Søges godt faxprogram
Fra : rj

Dato : 11-04-03 14:34

Jeg leder efter et faxprogram hvorjeg kan læsse fax nr ind, uden at jeg skal
sidde og indtaste dem i et adressekartotek først !

er der nogen der kan hjælpe `?

Fra : jens**

Dato : 11-04-03 15:26

"rj" <danmark@grejs.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg leder efter et faxprogram hvorjeg kan læsse fax nr ind, uden at jeg
skal
> sidde og indtaste dem i et adressekartotek først !
>
> er der nogen der kan hjælpe `?

Hvad med WinFax Pro Den kan overføre data fra Outlook`s adressekartotek. Og
hvid du så har cd en´ fra TDC finder du manden her- exporterer det til
Outlook og vupit--- du kan faxe til manden.
Jeg har brugt programmet i flere år og er utrolig glad ved det. Alle du har
sendt kan du genudskrive. eller se hvornår den er sendt. Virkelig et
gennemført program. Og nej, jeg er ikke ansat ved Norton.

mvh jens**

Fra : rj

Dato : 11-04-03 16:08

Er det nemt at lave export fra den cd ?

Det lyder fornuftigt det du siger der !

Fra : John Klindt

Dato : 11-04-03 20:22

"jens**" <jens_verner@hotmail.com> wrote in message news:<b76j95$2csr$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> sendt kan du genudskrive. eller se hvornår den er sendt. Virkelig et
> gennemført program. Og nej, jeg er ikke ansat ved Norton.

Enig, fint program.
mvh
John

Fra : jens**