Brødfirmaer i Finland.
Fra : Camilla Fjeldsted

Dato : 10-04-03 17:38

Hej
Jeg er igang med et projekt hvor jeg har brug for nogle oplysninger om
hvem der markedsfører rugbrød i Finland. Er der nogen der kan hjælpe
mig? Evt. links og lign. ville være til stor hjælp. På forhånd tak.

Fra : Knud Berggreen

Dato : 13-04-03 10:25

On 10 Apr 2003 09:38:08 -0700, camilla_fjeldsted@hotmail.com
(Camilla Fjeldsted) wrote:

>Jeg er igang med et projekt hvor jeg har brug for nogle oplysninger om
>hvem der markedsfører rugbrød i Finland. Er der nogen der kan hjælpe
>mig? Evt. links og lign. ville være til stor hjælp. På forhånd tak.

Prøv www.google.com - Vælg Katalog, Vælg her
Regional->Europe-> Finland

Ellers kan du kontakte den danske ambassade i Finland:
http://www.um.dk/cgi-bin/dyn3nt/dyn3.exe?prog=show&pageid=212&land=55&postid=260

Jeg fik selv en god hjælp da jeg kontaktede ambassaden i
Estland, det er det de er der for.

/Knud

--
Berggreen Service
Software Sales & Distribution in

Fra : Jørgen Ellgaard

Dato : 14-04-03 08:33

"Camilla Fjeldsted" <camilla_fjeldsted@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvem der markedsfører rugbrød i Finland. Er der nogen der kan hjælpe
> mig? Evt. links og lign. ville være til stor hjælp. På forhånd tak.

Afhængig af de informationer du skal bruge kan du evt forsøge på
www.europages.com. Her kan du finde adr., tlf.nr., etc.
Du kan også få oplyst om de er distributører eller fabrikanter, hvor mange
ansatte de har og hvor stor deres omsætning er i euro.

Der er i alt 27 finske firmaer inden for området: brød, kager og bagværk.

Good luck

Jørgen Ellgaard