_Seriøse Sælgere Søges
Fra : WGI - RULES

Dato : 07-04-03 23:34

Undskyld hvis jeg har sendt til den forkerte gruppe - kunne ikke finde nogen
gruppe der passede

Sælger søges
http://www.mywgi.com/

brugernavn
jesper01

Fra : Palle Bruselius

Dato : 08-04-03 01:09

WGI - RULES" <wgijesper01@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Undskyld hvis jeg har sendt til den forkerte gruppe - kunne ikke finde
nogen
> gruppe der passede

dk.erhverv.direkte-salg er det rigtige sted.

Palle

Fra : TS

Dato : 08-04-03 09:16

> dk.erhverv.direkte-salg er det rigtige sted.

Der har han skam OGSÅ sent til

Torsten

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 08-04-03 20:27

On Tue, 8 Apr 2003 02:08:31 +0200, Palle Bruselius wrote in dk.erhverv
<3e921297$0$52132$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>:

>WGI - RULES" <wgijesper01@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>nogen
>
>dk.erhverv.direkte-salg er det rigtige sted.

Nah, det er vel egentlig news:dk.opslag.stillinger

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Palle Bruselius

Dato : 09-04-03 12:18

"Svend Erik Jensen" <invalid@onmylocal.net> skrev i en meddelelse

> Nah, det er vel egentlig news:dk.opslag.stillinger

Ikke enig - da der helt tydeligt er tale om et MLM-lignende koncept, hvor
folk ikke får løn og - måske - endda skal investere nogle gysser.Et
ansættelsesforhold er der ikke tale om med WGI.

Palle

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 09-04-03 21:28

On Wed, 9 Apr 2003 13:17:36 +0200, Palle Bruselius wrote in dk.erhverv
<3e9400e4$0$52141$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>:

> [...]
>folk ikke får løn og - måske - endda skal investere nogle gysser.Et
>ansættelsesforhold er der ikke tale om med WGI.

Fra fundatsen for news.dk.erhverv.direkte-salg

"Det er tilladt at efterlyse forretningspartnere til MLM, omend
det ikke er hovedformålet med gruppen."

Du har ret, beklager.

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 09-04-03 18:15

WGI - RULES wrote:

> Undskyld hvis jeg har sendt til den forkerte gruppe

Du kunne jo starte med at læse betingelserne for dit firma ?

De forbyder svjh spam i newsgroups - ellers kommer de til det.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.