Flinke folk i vinterkulden
Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 22-03-01 13:08

Jeg ved jeg kommer til at fortryde det, når jeg senere på året skal
igang med at pudse Maj-Britts BMW - men vores nye domicil i Ballerup
ligger for langt fra mit arbejde på Vesterbro, til at jeg orker at
cykle. Og da BMW'en har sidetasker og dermed er mere anvendelig til
indkøb osv., så er det den der holder for.

Og lidt gode oplevelser giver det da, at køre motorcykel på denne
årstid. I går, på vej til arbejde, mødte jeg hele tre motorcyklister -
på én gang. BMW-kørere som jeg selv, omend Maj-Britts BMW er sort og
deres var hvide - I kender dem nok Nå, der er ikke så mange at
hilse på, på denne årstid, så lappen røg højt i vejret - og sørme om
ikke de hilste pænt igen. Dagen var reddet - senere opdagede jeg så
godt nok, at set lige forfra er BMW'en faktisk mere hvid end sort
(suk), så måske de har taget mig for en kollega.

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

'Loud pipes save lives' - sandheden om fri udblæsning.

Fra : Brian

Dato : 22-03-01 15:01

mon ikke de har undret sig lidt. ??))
Det bliver nok oxo den eneste hilsen de får i år.Mon ikke de blev glade for
den , og så kan det jo være du har reddet en anden traffikant fra en
forseelse??, pga deres gode humør.

Brian

Keep up the good work

--
*****W.A.F.....Wife Approvable Factor*****
Uffe R. B. Andersen <urb@twe.net> skrev i en

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 22-03-01 15:29

On Thu, 22 Mar 2001 15:00:44 +0100, "Brian" <brian.W@mail.stofanet.dk>
wrote:

>mon ikke de har undret sig lidt. ??))
>Det bliver nok oxo den eneste hilsen de får i år.Mon ikke de blev glade for
>den
<snip>
Vi er da mange der altid hilser på motorcykelbetjentene - jeg mener,
vi hilser jo også på folk der kører på non-europæiske cykler, som
riskogere og Harley-Ferguson'er Selvom disse motorcykler aldrig
opnår samme herlighedsværdi som en gammel Englænder eller Italiener,
så bringer de glæde og fornøjelse til deres ejere - og det er jo også
en *slags* motorcykler, trods alt

Fra : Henrik Nedergaard

Dato : 22-03-01 16:23

Ja der er endda nogle der får hilst på betjente syd på i frankrig, spanien
og italien. Har du prøvet det??

Henrik (på en riskoger, der når helt sydpå og hjem igen, på een motor)

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 22-03-01 17:33

On Thu, 22 Mar 2001 16:23:26 +0100, "Henrik Nedergaard"
<henry@mail.removethis.dk> wrote:

>Ja der er endda nogle der får hilst på betjente syd på i frankrig, spanien
>og italien. Har du prøvet det??

Nej, jeg tror ikke vi så nogen - ikke nogen på motorcykel, ihvertfald.
I Cannes så vi imidlertid nogle parkerede Øverter med blå blink på.

>Henrik (på en riskoger, der når helt sydpå og hjem igen, på een motor)

Hold da op, hva'? Når man kører Guzzi og BMW er det heldigvis unødigt
at skrive, at cyklen holder til en sviptur til Italien og Frankrig :)
Men hvis du gerne ser fotodokumentation, så kan jeg da lige smide et
billede i <news:dk.binaer.motor>, af BMW'en foran Porten i Mandello.

Fra : Armand

Dato : 23-03-01 03:45

> Men hvis du gerne ser fotodokumentation, så kan jeg da lige smide et
> billede i <news:dk.binaer.motor>, af BMW'en foran Porten i Mandello.

Er det ikke surt at det er BMW'en der fremstår på et sådant billede?

--
Armand.

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 23-03-01 09:44

On Fri, 23 Mar 2001 03:44:57 +0100, "Armand"
<armand@mc-chaufforerne.dk> wrote:

>Er det ikke surt at det er BMW'en der fremstår på et sådant billede?

Tror du ikke jeg til overflod har billeder af Guzzi'en samme sted? Men
det er lidt uoriginalt, ikke - for hvormange gange har man ikke set
billeder af en Guzzi, foran netop den port? Man ta'r jo heller ikke
til Mandello del Lario udelukkende med en BMW, så at Guzzi'en er
nærheden må være oplagt - så ét billede, af BMW'en for Guzzi-fabriken,
viser at vi begge var der. Sidst, men ikke mindst, så er der jo den
ekstra fornøjelse ved billeder af BMW'en, at Maj-Britt er langt mere
fotogen, end jeg er

Fra : Armand

Dato : 24-03-01 01:32

> Tror du ikke jeg til overflod har billeder af Guzzi'en samme sted? Men
> det er lidt uoriginalt, ikke - for hvormange gange har man ikke set
> billeder af en Guzzi, foran netop den port?

Got the point!

> Man ta'r jo heller ikke til Mandello del Lario udelukkende med en BMW,
> så at Guzzi'en er nærheden må være oplagt

Tjaeh! Da jeg var forbi Bologna for at se den lokale fabrikation at
V2'ere, var det da i Peugeot

> ..Sidst, men ikke mindst, så er der jo den ekstra fornøjelse ved
> billeder af BMW'en, at Maj-Britt er langt mere fotogen, end jeg er

Godt med lidt selverkendelse

--
Armand.

Fra : Rasmus Mogensen

Dato : 22-03-01 20:04

Hej igen Brian

Niks, på min rulletur i Aalborg idag, hilste jeg også på 2 hvide BMW'er.

Umiddelbart flinke folk, hvis bare man ikke har dem i røven! :)

--
Med Løftet Venstre
Rasmus Mogensen

Fra : Niels Pein

Dato : 24-03-01 20:54

Brian skrev ...
>Det bliver nok oxo den eneste hilsen de får i år.

Ikke hvis de møder mig.

Pein
TransAlp + DT125R

Fra : Claus Bisgaard

Dato : 22-03-01 15:35

Jeg hilser konsekvent på alle motorcykler - også de hvide. De hilser faktisk
igen, medmindre man i "gerningsøjeblikket" overtræder den lovgivning de
håndhæver.
I sådanne situationer kigger de enten den anden vej og kan derfor ikke
hilse, hvilket klart er at foretrække! Alternativt kan deres hilsen til
tider blive en del mere energisk - i stil med store armbevægelser og måske
endda blinkende lygter. DET er da en hilsen der er til at forstå.

-Claus
Pt uden legetøj....
Måske nogen vil sælge en lille to-takter u/afg.??

Fra : Brian

Dato : 23-03-01 12:50

Jamen jeg kan da se at jeg skal til at hilsen noget mere fremover .

Det er hermed noget på laptoppen, næste gang jeg ruller en tur..

Hilsen Brian W.

Som snart er rask , og begynder at samle kværn på MAndag)