Internet / Outlook express password
Fra : [ 8600 ] JC

Dato : 04-04-03 23:27

Hej GP

Jeg vil lavet et program, som kan tage en sikkerhedskopi af Windows
indstillinger.
Men hvor gemmer Password til opkald til Internettet og Outlook Express
konti. ??

M v h
JC

Fra : Jens Kloster

Dato : 06-04-03 07:09

I forvejen kan du jo meget nemt lave backup af konto-indstillingerne under
"konti" - "eksporter" og de filer kan meget nemt igen importeres til en ny
OE.

--
Hilsen fra Jens

Fra : Klaus Petersen

Dato : 20-04-03 10:57

> I forvejen kan du jo meget nemt lave backup af konto-indstillingerne under
> "konti" - "eksporter" og de filer kan meget nemt igen importeres til en ny
> OE.

"Meget nemt" er en underdrivelse. Man skal vist være heldig for at få det
til at virke.

Fra : Jens Kloster

Dato : 20-04-03 20:09

"Klaus Petersen" <ng@spectual.ra.bnaa.dk> skrev i en meddelelse

> "Meget nemt" er en underdrivelse. Man skal vist være heldig for at få det
> til at virke.

I så fald er der noget, du gør forkert. Jeg har gjort det en del gange
mellem nye/gamle computere med forskellige udgaver af OE og styresystemer.
Alt har fungeret.
Hilsen Jens.