10.2.5
Fra : Jonas Voss

Dato : 11-04-03 00:02

Så er der 10.2.5 i din nærmeste softwareopdaterings-udbyder.
Downloader den pt.

-*-*-*-*

The 10.2.5 Update delivers enhanced functionality and improved
reliability for the following applications, services and technologies:
AirPort, Bluetooth, Classic compatibility, FireWire, Graphics, Image
Capture, Mail, and OpenGL.

The update includes improvements to AFP, web services, dial-up
connections over PPP, and Windows file services, as well as audio,
disc recording, graphics, and printing improvements.

The update also provides updated security services and includes the
latest security updates.

For detailed information on this update, please visit this website:

http://www.info.apple.com/kbnum/n25405

-*-*-*-*

"Time is an illusion. Lunchtime doubly so."

Fra : Henrik Münster

Dato : 11-04-03 10:11

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> Så er der 10.2.5 i din nærmeste softwareopdaterings-udbyder.
> Downloader den pt.

Orv! Er der nogen kendte problemer med den? Det var jo rart at vide,
inden man selv opdaterer. Det er jo bedre, at I smadrer jeres computere,
end at jeg gør det
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Petersen

Dato : 11-04-03 12:29

> Orv! Er der nogen kendte problemer med den? Det var jo rart at vide,
> inden man selv opdaterer. Det er jo bedre, at I smadrer jeres computere,
> end at jeg gør det

Kører fint her. Bestemt ikke dårligere, men jeg har ikke selv
umiddelbart oplvevet nogle af forberdringerne.
Martin

Fra : Ben Knudsen

Dato : 11-04-03 11:27

henrik@muenster.dk (henrik münster) writes:
>Orv! Er der nogen kendte problemer med den? Det var jo rart at vide,
>inden man selv opdaterer. Det er jo bedre, at I smadrer jeres computere,
>end at jeg gør det

Den kører fint hos mig. Så vidt jeg kan læse er det mest interessante
support af flere mobiler via bluetooth (herunder p800), samt support af en
hel del nye brændere. Derudover en række bug-udryddelser...

Fra : Henrik Münster

Dato : 11-04-03 11:56

Ben Knudsen <ben@net.dialog.dk> wrote:

> Den kører fint hos mig. Så vidt jeg kan læse er det mest interessante
> support af flere mobiler via bluetooth (herunder p800), samt support af en
> hel del nye brændere. Derudover en række bug-udryddelser...

Lyder godt. Jeg kunne godt trænge til at komme af med lidt af bugen.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Ben Knudsen

Dato : 11-04-03 13:16

henrik@muenster.dk (henrik münster) writes:
>Lyder godt. Jeg kunne godt trænge til at komme af med lidt af bugen.

Er du så ikke bedre hjulpet med en af dine kolleger og et indgreb?