Forum/message-board til Mac?
Fra : Mikael Kern

Dato : 09-04-03 12:03

Findes det? Er der nogen, som kender et forum/message-board, som:

- kan ligge på min server
- ikke har reklamer
- tillader moderering af indlæg
- kan kontrollere adgang og identitet
- kan sende indlæg som mail

mvh Mikael Kern
--
Arbejdskraft tilbydes: Video, foto, streaming, internet, Mac...

Mikael Kern - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman
EFP/ENG/OB/SNG Rentals - http://www.kern.dk

Mikael Kern Film, DK-2000 Frederiksberg, Denmark
Mail: kernRE@MOVEkern.dk
(:-{d)

Fra : Tom Dissing

Dato : 09-04-03 13:37

Det står og falder med din server..
Hvilke scripts etc kører den på denne osv..
Er der virkeligt tale om en mac server !!
Er dette tilfældet, tror jeg det bliver svært. Men avalonia ( eller hvad de
hedder nu) kører jo mac, så det kan være at de kan hjælpe..
Tom

Fra : Henrik G. Jacobsen

Dato : 09-04-03 13:45

Har du overvejet TeleFinder BBS?

Jeg er dog ikke lige helt sikker på muligheden for at man kan sende indlæg
som mail.

Fra : Mikael Kern

Dato : 09-04-03 13:55

Tom Dissing wrote:
> tror jeg det bliver svært....så det kan være at de kan hjælpe...

det læser jeg som "ved ikke"

Det, jeg spurgte efter, var erfaring - enten som bruger eller administrator.

mvh Mikael Kern

Fra : Tom Dissing

Dato : 09-04-03 14:06

Uha uha !
Tom

Fra : Mikael Kern

Dato : 09-04-03 14:26

> Uha uha !

Dada dada!!!

Fra : Pernille Jensen

Dato : 09-04-03 14:21

Mikael Kern <"=?iso-8859-1?Q?=F8vspampost?="@kern.dk> wrote:

> Findes det? Er der nogen, som kender et forum/message-board, som:

> [...]

En OSX/PHP/mySQL server? phpBB er gratis. Jeg er ikke sikker på at det
kan sende indlæg som mail, men hvis du kender PHP kan du selv tilføje
det.

<http://phpbb.com/features.php>

- Pernille

Fra : Jonas Voss

Dato : 09-04-03 22:05

In dk.edb.mac, Mikael wrote:

> Findes det? Er der nogen, som kender et forum/message-board, som:
>
> - kan ligge på min server

Hvilken slags server taler vi om? Det er forholdsvis vigtigt at vide
for at kunne udtale sig om det.

"When I eat a biscuit," said Arthur, "it stays eaten."