OT: Rødvin bortgives
Fra : Peter Ursin

Dato : 08-04-03 18:51

Hej,
Lidt off-topic jeg ved, men trods alt fra en mac-bruger til en anden

Jeg har 40-50 forskellige flasker rødvin som jeg har fået ved forskellige
lejligheder (reception,gratiale,fødselsdag etc.)
Nu drikker jeg ikke rødvin, så efterhånden irriterer det mig at de bare står
og fylder.
Derfor; hvis der skulle være nogle som har lyst til lidt gratis vin, så kan
der frit afhentes i 2860 Søborg.

mvh
Peter Ursin

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 08-04-03 19:32

Peter Ursin <ZorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote:

> [...]
> og fylder.
> Derfor; hvis der skulle være nogle som har lyst til lidt gratis vin, så kan

Surt man ikke bor i Københavnsområdet. Hvem kommer først?
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Morten Lind

Dato : 08-04-03 20:08

> Surt man ikke bor i Københavnsområdet. Hvem kommer først?

Hvis man må tilbyde sin afhentningshjælp, uden at få et rygte som
drukkenbolt, vil jeg da gerne hente det

På forhånd tak
Morten
--
¨"Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst"(ML)
http://www.belzebub.biz

Fra : Christian Bech

Dato : 09-04-03 10:27

mta@mac.com (Michael Tysk-Andersen) skrev:

>Surt man ikke bor i Københavnsområdet. Hvem kommer først?

Jeg ville have sat mine penge på Edlich. Han er vel ikke syg?
--
Christian

"jeg kender en der er medlem af Harry Krisna"
- Chokmah Mogensen

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 08-04-03 22:12

> [...]

> og fylder.
> Derfor; hvis der skulle være nogle som har lyst til lidt gratis vin, så kan

Jeg er på!
Jens

32965551
20312115

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 08-04-03 22:31

> [...]

> og fylder.
> Derfor; hvis der skulle være nogle som har lyst til lidt gratis vin, så kan

Jeg vil da gerne aftage et passende antal.

I morgen onsdag ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Michael Holm

Dato : 08-04-03 22:47

> Jeg vil da gerne aftage et passende antal.
>
> I morgen onsdag ?
hvis der er flere tilbage er det jo lige før at vi kan mødes der, så du
kan få dine DVD film
hilsen
michael som bor tæt på rødvinen og også gerne vil lægge billlet ind !

--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Peter Ursin

Dato : 08-04-03 23:17

"Michael Holm" <michael.holmREMOVE@Removeanthro.ku.dk> wrote in message

> hvis der er flere tilbage er det jo lige før at vi kan mødes der, så du
> kan få dine DVD film
> hilsen
> michael som bor tæt på rødvinen og også gerne vil lægge billlet ind !

Jeg er hjemme efter 17.00 i morgen onsdag. Jeg bor Christianehøj 82,1.th,
2860 Søborg
tel 39 66 02 69. I kan bare kigge forbi.

Jeg har noteret :
Michael Holm
Jesper Gylling
Jens Rasmussen
Morten Lind
Mikael Kern

Det må blive noget med omkring 8 flasker hver.

mvh
Peter Ursin

Fra : Michael Holm

Dato : 09-04-03 08:55

> [...]

> 2860 Søborg
> tel 39 66 02 69. I kan bare kigge forbi.

Det er jo tæt på vores gamle naboer i nr. 97

superduper, jeg er der 17:20
--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 09-04-03 09:23

> [...]

> Morten Lind
> Mikael Kern
>
> Det må blive noget med omkring 8 flasker hver.

Hej Peter.....
Det er s´gu´ pænt af dig - men lige onsdag efter sytten er jeg på vej
til Fløng til et bestyrelsesmøde i MacBruger, så må Michael ikke tage
dem med?.......hvis han vil?

Ellers kan jeg komme torsdag, fredag eller hvornår du er hjemme?

På forhånd tak
Morten

Fra : Mikael Kern

Dato : 09-04-03 09:48

> [...]
> Morten Lind
> Mikael Kern
>
> Det må blive noget med omkring 8 flasker hver.

Vi ses kl. 17

mvh Mikael Kern
--
Arbejdskraft tilbydes: Video, foto, streaming, internet, Mac...

Mikael Kern - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman
EFP/ENG/OB/SNG Rentals - http://www.kern.dk

Mikael Kern Film, DK-2000 Frederiksberg, Denmark
Mail: kernRE@MOVEkern.dk
(:-{d)

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 23-04-03 14:55

> Jeg vil da gerne aftage et passende antal.
>
> I morgen onsdag ?

Jeg har nu fået smagt på et par af de flasker, som jeg fik og vil gerne
benytte lejligheden til at sige tak.

Jeg sendte dig en tanke da jeg nød et par glas.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Peter Ursin

Dato : 23-04-03 20:19

> [2900] Jesper Haaber Gylling <jesper@gylling.net> wrote:
>
> Jeg har nu fået smagt på et par af de flasker, som jeg fik og vil gerne
> benytte lejligheden til at sige tak.
>
> Jeg sendte dig en tanke da jeg nød et par glas.

Det var pænt af dig.
Bor du iøvrigt i nærheden af Søborg? Kan det passe du var i Netto i går
eftermiddag ?

mvh
Peter

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 23-04-03 20:22

> Det var pænt af dig.
> Bor du iøvrigt i nærheden af Søborg? Kan det passe du var i Netto i går
> eftermiddag ?

Jeg bor i Hellerup. Netto er min yndlingsbutik, så det er da muligt.
Hvilken Netto mener du ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Peter Ursin

Dato : 23-04-03 20:37

"[2900] Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> wrote in message

> Jeg bor i Hellerup. Netto er min yndlingsbutik, så det er da muligt.
> Hvilken Netto mener du ?
>
> --
> Jeg må have set forkert så, fordi jeg mente Netto i Søborg.

Peter

Fra : Mikael Kern

Dato : 08-04-03 23:09

Hej Peter,

Jamen hvis dette ikke er en forsinket aprilsnar, så er jeg
interesseret. Hvornår kan jeg komme?

mvh Mikael Kern
--
(:-{d)
Mikael Kern - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman
EFP/ENG/OB/SNG Rentals - http://www.kern.dk

Mikael Kern Film, Falkoner Allé 58 B, DK-2000 Frederiksberg, Denmark
Phone: +45 4058 0064, Fax: +45 4065 4753, Mail: kern@kern.dk