books ?
Fra : Cyberbob

Dato : 08-04-03 18:15

Hej NG!

Jeg er lige startet på et job idag hvor jeg skal arbejde meget med mac...
os 9 og 10, både på server og client niveau...

jeg kunne godt tænke mig at finde nogen bøger måske nogen forskellige
howto's osv som kan hjælpe mig lidt igang... hvis i kender nogen gode bøger
som koster så sig endelig også til... da arbejde gerne vil betale med i
første omgang helst lidt jeg kan få fat uden at skal bruge penge på det...
=)

--
-Cb

Fra : Bjarne D Mathiesen

Dato : 12-04-03 18:31

Cyberbob wrote:
> [...]
> første omgang helst lidt jeg kan få fat uden at skal bruge penge på det...

prøv at kigge lidt rundt inde på http://safari.oreilly.com/

yours in happy hacking
--
Bjarne D Mathiesen