Webdeling vil ikke starte
Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 08-04-03 16:10

Jeg spørger på vegne af en ven, som ikke er "newsgroup-savvy"

Han har en 10.2.4 installation hvor webdeling ikke vil starte - det er
sket fra den ene dag til den anden.

Lidt flere detaljer: Når han har klikket start, vises meddelelsen om at
webdeling starter - og så sker der ikke mere, dvs. delingen bliver
aldrig aktiveret og knappen skifter ikke til stop og står i
"utydelig-mode".

Arkivdeling virker uden problemer.

Nogen der har et bud på dette? (Der er kørt reparation af tilladelser og
disk tjek og hvad ved jeg...)

--
Venlig hilsen
Thomas Tvegaard

Fra : Peter Kiil

Dato : 08-04-03 16:49

in article 1ft3wtq.iwsnl07k3w0sN%ttvegaard@yahoo.dk, Thomas Tvegaard at
ttvegaard@yahoo.dk wrote on 4/8/03 5:10 PM:

> [...]
> "utydelig-mode".
>
> Arkivdeling virker uden problemer.
>
> Nogen der har et bud på dette? (Der er kørt reparation af tilladelser og

Prøv at tage en standard httpd.conf fil fra en anden maskine (hvis muligt)
og smid den ind i /etc.

--
/peter

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 08-04-03 22:08

Peter Kiil <spam@kiil.net> wrote:

> Prøv at tage en standard httpd.conf fil fra en anden maskine (hvis muligt)
> og smid den ind i /etc.

OK. Vi laver et forsøg. Tak.

--
Venlig hilsen
Thomas Tvegaard

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 16-04-03 06:29

Thomas Tvegaard <ttvegaard@yahoo.dk> wrote:

> OK. Vi laver et forsøg. Tak.

Og der ændrede intet. Webdeling starter statig ikke op. Andre bud?

--
Venlig hilsen
Thomas Tvegaard

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 16-04-03 09:50

Thomas Tvegaard <ttvegaard@yahoo.dk> wrote:

> Og der ændrede intet. Webdeling starter statig ikke op. Andre bud?
Måske et Gøg&Gokke-forslag:
Har du været i Systemindst. - Deling - Tjeneste (1. fane) - hak ved
pers. webdeling (3. tjekbox)
???

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 16-04-03 11:26

Jens Rasmussen <Jens.Rasmussen@jubiipostadresse.dk> wrote:

> Måske et Gøg&Gokke-forslag:
> Har du været i Systemindst. - Deling - Tjeneste (1. fane) - hak ved
> pers. webdeling (3. tjekbox)
> ???

Nu er det ikke mig, men en ven der har problemet (se oprindelige
indlæg), og ingen af os er Mac-novicer, så alt er behørigt tjekket
efter.

--
Venlig hilsen
Thomas Tvegaard