WAP
Fra : David Blangstrup

Dato : 07-04-03 13:02

Kan man via sin mobil wap'e sig ind på sin blog, hvis man har en xml fil?

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog! (blog=weblog=internet diary)

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 07-04-03 16:18

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> writes:

> Kan man via sin mobil wap'e sig ind på sin blog, hvis man har en xml fil?

Kun hvis din XML fil i virkeligheden er en WML fil.

--
Thomas Bjorn Andersen - tbamacnewssNOSPAM200211@gen-v.net - ICQ:11413721
Al email sendt til denne adresse kan blive offentligtgjort.

Fra : David Blangstrup

Dato : 07-04-03 20:58

On Mon, 7 Apr 2003 17:17:33 +0200, Thomas Bjorn Andersen wrote
(in message <86brzimj5e.fsf@dogbert.gen-v.net>):

> Kun hvis din XML fil i virkeligheden er en WML fil.

aha... tak