DropZip til OSX
Fra : [2900] Birgitte Behr~

Dato : 04-04-03 10:41

Hej med jer

Da jeg kørte med OS 9.2., benyttede jeg ofte DropZip til at pakke filer
til PC-brugere. Tilsyneladende er der ikke lavet en DropZip endnu til
OSX. Hvad kan jeg bruge i stedet?

--
med venlig hilsen Birgitte

http://www.behrendt.dk/
ftp://80.197.181.14/ in action from 9 am - 0.30 am CET

Fra : Karl Antz

Dato : 04-04-03 10:55

[2900] Birgitte Behrendt <birgitte@behrendt.dk> wrote:

> Hej med jer
>
> Da jeg kørte med OS 9.2., benyttede jeg ofte DropZip til at pakke filer
> til PC-brugere. Tilsyneladende er der ikke lavet en DropZip endnu til
> OSX. Hvad kan jeg bruge i stedet?

jo - den findes faktisk til OS X. Er inkluderet i StuffIt Standard (det
gamle StuffIt Light) samt i StuffIt Deluxe.

Hilsen ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : [2900] Birgitte Behr~

Dato : 04-04-03 10:59

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> jo - den findes faktisk til OS X. Er inkluderet i StuffIt Standard (det
> gamle StuffIt Light) samt i StuffIt Deluxe.
>
> Hilsen ka'l

Hej Karl

Tak for svaret - har lige været inde på pure-mac.com, men der får jeg
404, når jeg klikker på OSX-versionen. Kender du et andet sted hvor jeg
kan downloade Stuffit Deluxe?

Fra : Karl Antz

Dato : 04-04-03 11:06

www.aladdinsys.com
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : [2900] Birgitte Behr~

Dato : 04-04-03 11:37

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> www.aladdinsys.com

Tak

Fra : Bitbucket

Dato : 04-04-03 20:56

> [...]

> Da jeg kørte med OS 9.2., benyttede jeg ofte DropZip til at pakke filer
> til PC-brugere. Tilsyneladende er der ikke lavet en DropZip endnu til

Zippist 1.1 er gratis

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/14403
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Hans Christian Hanse~

Dato : 04-04-03 22:04

> [...]

> Da jeg kørte med OS 9.2., benyttede jeg ofte DropZip til at pakke filer
> til PC-brugere. Tilsyneladende er der ikke lavet en DropZip endnu til

FYI: Den er faktisk gratis at downloade for .mac-medlemmer /hc