Aktivere sikkerhed - hvordan?
Fra : Torben Fischer

Dato : 11-04-03 17:54

Jeg kan se at Frontpage 2000 giver mulighed for beskyttelse af hele
eller del af hjemmesiden med adgangskode, men jeg kan simpelthen IKKE
få aktiveret funktionen "sikkerhed" i menuen "funktioner". Jeg har
også prøvet at starte helt forfra med et nyt websted, men det hjælper
hellerikke ... hvad gør jeg forkert/hvad skal jeg gøre??

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 12-04-03 00:22

Torben Fischer wrote:
> [...]
> også prøvet at starte helt forfra med et nyt websted, men det hjælper
> hellerikke ... hvad gør jeg forkert/hvad skal jeg gøre??

Kræver Frontpage Extensions på serveren - kræver at serveren er en
Unix-server eller en variant af samme, kræver at udbyderen giver adgang til
denne feature.

--
ahw

Fra : Axel Nielsen