Hvad betyder dette ?
Fra : Kasper Nilsen

Dato : 10-04-03 16:10

Jeg leger med formmailen som ikke fungerer. Har lavet en simpel test for at
se om enavn.dk kan håndtere det, og får denne error:

(1) Saving Form Results to E-Mail will not work unless either the
"SMTPHost" or "SendmailCommand" server configuration parameters are set.

Samme site uploadet på andet hotel - virker!

Kan nogen fortælle om det er mig eller hotellet ?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-04-03 23:30

Hotellet.