Diskussiongruppe
Fra : Ukendt

Dato : 10-04-03 10:30

Jeg har prøvet at lave en diskussionsgruppe. FP 2000
http://www.viggo-b.dk/disc2_frm.htm

Jeg lagde så to testindlæg ind, som jeg ville fjerne igen.I hjælp står
det at jeg i "egenskaber for websted" skal vælge "Vis dokumenter i skjulte
mapper".
Det har jeg gjort, men kan stadig ikke se filerne 0000001.htm og
0000002.htm.

--
Vh
Viggo

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-04-03 13:03

Husk at gå ind i den subfolder som indeholder dem.

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-03 13:50

> Husk at gå ind i den subfolder som indeholder dem.

Tak for svaret, men det mener jeg, jeg har gjort. Hvis jeg søger finder jeg
dem heller ikke. Skulle programmet ikke hente dem ved "Udgiv websted"?
Vh
Viggo

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-03 18:29

"Viggo" <viggo.bollersnabelapost2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mapper".
> Det har jeg gjort, men kan stadig ikke se filerne 0000001.htm

Adressen er ændret til:
http://www.viggo-b.dk/disc6_frm.htm

- men problemet er det samme. Jeg kan ikke få vist filerne.
Vh
Viggo

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-04-03 23:29

Du vil finde dem i folderen _disc6.

On Thu, 10 Apr 2003 19:28:44 +0200, "Viggo"

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-03 10:27

> Du vil finde dem i folderen _disc6.

Nej, det er det, der er problemet. På computeren findes de ikke. Jeg kan
redigere i dem online, men ikke slette dem.

Vh
Viggo

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-04-03 03:54

De findes naturligvis også kun online.

On Fri, 11 Apr 2003 11:27:15 +0200, "Viggo"