Lille blæser
Fra : SA

Dato : 22-03-01 12:48

Hej NG.

På mit Creative Annihilator Pro er/var der fra fabrikken monteret nogen
værre skrammel af en blæser. Som så mange andre erfarede, så gik skidtet i
stykker.(Bravo Creative - så dyrt en grafik kort - os så monterer man en
skod-blæser!!!!)
Nå, det eneste plus ved denne blæser var højden - der kunne nemlig sidde et
indstikskort i PCI slottet lige ved siden af.
Men jeg har monteret en Blue Ord, som er 2 cm høj, og så kniber det med at
få presset et kort i PCI slottet ved siden af.
Er der nogle der har set er blæser til grafikkort el.lign., som ikke er
specielt høje?

På forhånd tak

SA

Fra : Lars Krag

Dato : 22-03-01 13:45

"SA" <buffalo_bill@iname.com> skrev i en meddelelse
[SNIP]
> Er der nogle der har set er blæser til grafikkort el.lign., som ikke er
> specielt høje?

Prøv at kigge på Tennmax, hvis du har mod på at bestille fra USA.
http://www.tennmax.com/BGA_cooler_guide.htm Til Creative skal du bruge type
B. Jeg har selv kørt med en Tennmax Lasagna på et Asus V6800 (type A), og
den virker fint, samtidig med at du kan bruge pci slot´en. Køler en anelse
bedre end standard køleren, men ikke helt så meget som Blue Orb. Til gengæld
er den ret stille ifht. Blue Orb´en.

Lars
--
-remove _nospam_ to reply by mail
-fjern _nospam_ fra adressen for at svare

Fra : SA

Dato : 22-03-01 15:12

Takker!

SA

Fra : Butch

Dato : 24-03-01 19:35

Hej
De har den også i Sverige hos
http://www.kylning.com/
Der er sikkert lidt at spare i porto i forhold til USA.
Hilsen
Butch

Fra : peet_dk

Dato : 24-03-01 23:55

hvorfor kendte jeg ikke den forhandler da jeg købte ny køler til mit
geforce.....

--
peet_dk was here.....
ICQ# 71309759 www.icq.com

Fra : Benth

Dato : 24-03-01 21:28

Uanset hvad ville det ikke være optimalt at montere et kort i pci slotten
lige nedenunder hvis det kan undgås!
Bare det at kortet får lidt luft hjælper betydeligt på kølingen