Hauppauge WinTV sammen med Blaster4 MX 460
Fra : Hotrod#01

Dato : 12-04-03 08:44

Hej gruppe

JEg forsøger nu med TV turner kort nummer 2 og må desværre konstatere at
problemet med at lortet fryser stadig er der.
Hvis jeg fjerner mit mx 460 grafikkort er problemet løst men hvem kan
"nøjes" med onboard grafikkort i disse dage, ikke jeg.
Jeg har prøvet ALT i driver, både til MX / WinTV kortet. Opdateret bios på
motherboard og installeret windows xp 3 gange. Jeg kan kun få det op at
køre uden mx'eren.

Sidste forsøg er at jeg skal være sikker på at de 2 kort ikke deler IRQ men
hvordan kan jeg tildele de adresser manuelt ??
Xp giver mig ikke lov.
Mvh

MGJ