dvd på tv
Fra : Tony L

Dato : 11-04-03 21:22

Hej

På mit tv har jeg udover scart-indgang en s-vhs indgang. Kan mit nye (endnu
ikke modtagede) 9700 Pro kobles til denne
indgang, eller hvad gør jeg bedst hvis jeg vil afspille dvd på pc'en og se
dem på tv'et???

På forhånd tak

TonyL

Fra : JRS

Dato : 12-04-03 09:47

"Tony L" <lindkoldNOSPAM@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke modtagede) 9700 Pro kobles til denne
> indgang, eller hvad gør jeg bedst hvis jeg vil afspille dvd på pc'en og se

Jamen det er jo lige det det er lavet til

MVH
JRS

Fra : Tony L

Dato : 12-04-03 11:10

> Jamen det er jo lige det det er lavet til

Kanon!

Fra : Hellfire

Dato : 12-04-03 20:48

Har du nogensinde hørt om MacroVision? Med mindre man finder en afspiller
med "de-MacroVision", kan det nu ikke lade sig gøre (med de fleste DVD'er).

Fra : devilman

Dato : 13-04-03 02:57

det kan man ændre lidt på................
http://www.digital-digest.com/dvd/downloads/ripping.html
http://www.riphelp.com/downloads/smart-ripper.html

ses devilman........
650mb.da.ru
--------------------------------©--------------------------------

Fra : JRS

Dato : 13-04-03 15:49

> [...]
> Har du nogensinde hørt om MacroVision? Med mindre man finder en afspiller
> med "de-MacroVision", kan det nu ikke lade sig gøre (med de fleste

Ehmm .. vi taler vel her om et DVD-drev i computeren ?
Har aldrig oplevet noget i den stil.. Det er da så vidt jeg ved fx video'en
der smækker macro på hvis man kører fx comp gennem video'en til TV'et ..
Har anywayz aldrig selv haft den slags problemer .. Ikke når jeg kører
compen direkte til fjernsynet, smækker jeg min video imellem kommer
macro'en..

MVH
JRS

Fra : Tony L

Dato : 14-04-03 09:26

> [...]
> Har anywayz aldrig selv haft den slags problemer .. Ikke når jeg kører
> compen direkte til fjernsynet, smækker jeg min video imellem kommer

Ja planen var at afspille på dvd-drevet i pc'en og så bare se billedet på
tv.
Er der lyd igennem et s-vhs kabel, eller skal det køre separat?

TonyL

Fra : JRS

Dato : 14-04-03 13:05

> Ja planen var at afspille på dvd-drevet i pc'en og så bare se billedet på
> tv.
> Er der lyd igennem et s-vhs kabel, eller skal det køre separat?

Skal køres separat

MVH
JRS

Fra : Hellfire

Dato : 14-04-03 10:30

Ok, sorry, my bad. Jeg kører normalt signalet gennem videoen (når jeg skal
smide DivX film ned på VHS). Kunne jo godt være derfor..... :)

Fra : PerX ...

Dato : 22-04-03 15:55

In article <b7784f$241$1@news.cybercity.dk>, lindkoldNOSPAM@city.dk
says...
> [...]
> ikke modtagede) 9700 Pro kobles til denne
> indgang, eller hvad gør jeg bedst hvis jeg vil afspille dvd på pc'en og se

Ellers er der jo altid dette her:

http://web-shoppen.dk/xcard.htm

Fra : Tony L

Dato : 22-04-03 16:28

> Ellers er der jo altid dette her:
>
> http://web-shoppen.dk/xcard.htm

Tak - det ser spændende ud, men modtager i aften mit kort og så må jeg jo
lige
lege med det og se hvad det kan præstere først. Har jo trods alt betalt 3 af
de lange
så det ville jo være rart at jeg ikke skal bruge mere på det her..

TonyL