Composit gennem s-video
Fra : Erik Vest Zielke

Dato : 10-04-03 19:54

Jeg har købt et s-video kabel, som går fra min computer gennem en
Composit/Svhs - In & Out Adapter til mit fjernsyn, men billedet er sort/hvid
på fjernsynet, og efter hvad jeg har læst må det være fordi mit fjernsyn
ikke understøtter s-video.
Når jeg vil optage kan jeg bare vælge composit i optageprogrammet, så bliver
billedet her også i farver.
Er der ikke en måde hvorpå jeg kan få billedet på fjernsynet til at være i
farver, uden at skulle til at købe nye kabler?

Med venlig hilsen
Erik Vest Zielke

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 11-04-03 12:08

"Erik Vest Zielke" <erikzielke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der ikke en måde hvorpå jeg kan få billedet på fjernsynet til at være i
> farver, uden at skulle til at købe nye kabler?

Måske en Zalman kan klare det? jeg mener dog ikke lige 9100 er på listen til
den, men måske nogen har erfaringer med det alligevel?

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 11-04-03 14:45

Hovsa... den smuttede...

Fra : Fox

Dato : 11-04-03 12:47

> [...]
> Er der ikke en måde hvorpå jeg kan få billedet på fjernsynet til at være i
> farver, uden at skulle til at købe nye kabler?

På de fleste tv'er kan man vælge auto select mht NTSC/PAL-format og vhs/svhs
.....også selv om de kun har composit indgang...derefter skal der vælges
udgangssignal på pc'en enten pal eller ntsc ......

Men det er lang tid siden jeg har haft det problem

Fox