2 kort, 2 Windows versioner på samme HD ?
Fra : Per Moreau

Dato : 09-04-03 13:00

Jeg går og leger lidt med den her tanke, men kan det lade sig gøre ?
Jeg har der her gamle Asus V3800 der ikke kan li´ WinXP når
det kommer til capture (driverne kan simpelthen ikke hittes).

Og så tænkte jeg der her:
WinXP kører med G-Force4 kortet jeg har i nu. (Styresystem1 på C drev)
WinMe kører med Asus V3800 (Styresystem2 på D drev)

Kan man egentlig det eller er det alt for forvirende for computeren at
hitte ud af ?

Mvh
Per

Fra : Kim Larsen

Dato : 09-04-03 16:18

"Per Moreau" <gndspliting@OHNOhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> WinMe kører med Asus V3800 (Styresystem2 på D drev)
>
> Kan man egentlig det eller er det alt for forvirende for computeren at

Hvis du skal have 2 styresystemer på, så skal du også have en multiboot så
du kan vælge styresystem, og så sætter du bare det ene kort til det ene
styresystem og det andet kort til det andet styresystem.

Kim Larsen

Fra : Per Moreau

Dato : 10-04-03 12:01

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> du kan vælge styresystem, og så sætter du bare det ene kort til det ene
> styresystem og det andet kort til det andet styresystem.

Fint nok, det vil jeg prøve at lege lidt med når min nye HD kommer med
pakkeposten.
Takker.

Mvh
Per M.

Fra : devilman

Dato : 09-04-03 19:08

http://www.powerquest.com/partitionmagic/

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 09-04-03 19:56

> [...]
> WinMe kører med Asus V3800 (Styresystem2 på D drev)
>
> Kan man egentlig det eller er det alt for forvirende for computeren at

Ja det kan det sagtens.