Radeon 9200 ?
Fra : Jesper Kristensen

Dato : 08-04-03 21:22

Hej,

Jeg er ved at kigge efter nyt grafikkort og hælder til et Radeon 9100, men
der er tilsyneladende også dukket et ikke ret meget dyrere Radeon 9200 op.
Nogen der ved, hvad det er for en størrelse, og hvordan den ser ud i
sammenligning med 9100?

/Jesper

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 08-04-03 22:12

"Jesper Kristensen" <jesper.kristensen@virgin.net> wrote in

> [...]
> men der er tilsyneladende også dukket et ikke ret meget dyrere Radeon
> 9200 op. Nogen der ved, hvad det er for en størrelse, og hvordan den

Du kan læse mere her:
http://www6.tomshardware.com/graphic/20030306/radeon9800pro-05.html

Mig bekendt er det ikke kommet i handlen endnu, men kommer nok samtidig
med 9800 og 9600. Citat fra shg.dk's nyhedsbrev:

"Den første information fra Sapphire på ATI's nye high-end grafikchip er,
at de forventer at kunne sende disse kort ud på markedet i begyndelsen af
sommer månederne. Dog er det med forbehold for udsættelse af
udgivelsesdatoen for disse kort, da ATI/Sapphire ikke altid levere til
tiden..."

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net/

Fra : Kim Nielsen

Dato : 09-04-03 17:40

Næ men jeg ved
at 9100 er det gamle 8500 serie som har fået et nyt NR for at passe ind i
Atis NR system
efter de udgav 9700 --- så mon ikke det er lidt bedre end 9100 (8500)
nu hvor nr passer jo højere NR jo bedre.
kunne forestille mig at det understøtter DirectX9 og AGP8

MVH KIM