9500 Pro - hvor??
Fra : Ukendt

Dato : 08-04-03 18:54

Nogen der ved hvor man kan få fat på et Radeon 9500 Pro?? Gerne Sapphire..

Var ved Computer City i Århus i dag - ringede i morges, de havde 4 - da jeg
ankom, var der ingen....

Vil MEGET gerne vide, hvor jeg kan få fat i et - og evt. et sted, hvor de
snart får dem hjem...

Asger

Fra : Mercenary

Dato : 08-04-03 20:31

"Asger" <mail(at)tedbundy.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ankom, var der ingen....
>
> Vil MEGET gerne vide, hvor jeg kan få fat i et - og evt. et sted, hvor de

Edbpriser gav dette link:
http://www.edb-direct.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=972

Ser oven i købet ud til at det er lagervare

--
/Merc

There are 10 types of people.
Those who understand binary, and those who don't...

Fra : -=PEDERSEN=-

Dato : 09-04-03 09:25

Computercity havde 11 på lager i mandags

Fra : -=PEDERSEN=-

Dato : 09-04-03 09:26

Undskyld, jeg havde ikke set at du var i Jylland, dette var i Glostrup
sorry.