Hjælp vedr. køb af ekstra grafikkort
Fra : Michael Christoffers~

Dato : 08-04-03 18:30

Hej

Jeg har i øjeblikket et Matrox G550 dualhead AGP grafikkort i min PC. Med 2
skærme tilsluttet.
Men da jeg tit har problemer med kortet i forbindelse med spil, har jeg
overvejet at sætte et ekstra grafikkort i, kun til spil brug. Jeg regner med
max. at bruge 1000 kr. på det.

Jeg har kigget på et Creative 3D Blaster 4 GF4 MX420 64 mb PCI. Er det er
godt valg og kan det overhovedet lade sig gøre at have de 2 kort kørende
samtidig ?
Eller findes der måske et bedre kort til mit behov ?

Min PC er en:
Athlon 700mhz på et ASUS K7M motherboard
Ram 196 mb
Windows XP pro

Håber nogen kan hjælpe (-:

Michael