Problemer med grafikkort
Fra : Monty

Dato : 07-04-03 19:08

Når en af mine venner prøver at køre med sit nye geforce 4 bundkort får han
følgende medd:

No any 3D-acceleration display devices have been found on your computer.
Program will work in software emulation mode. Program speed may be very
slow.

Hvad betyder det helt præcist? Mangler han den nye driver fra Nvida 43.45?
Han kører med win 98 men ved ikke hvad hans bundkort hedder.

Lige et tillægsspørgsmål. Jeg kører selv med et geforce 2 MX400. Kan jeg der
burge den nye driver fra Nvida 43.45 uden problemer eller hvad siger I?

Fra : Tony L

Dato : 07-04-03 19:29

"Monty" <monty@mail.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvad betyder det helt præcist? Mangler han den nye driver fra Nvida 43.45?
> Han kører med win 98 men ved ikke hvad hans bundkort hedder.

Han mangler nok Nvida driveren, og kører sikkert med windowsdriveren nu.

TonyL

Fra : Rune Manscher

Dato : 08-04-03 09:01

"Monty" <monty@mail.tdcadsl.dk> wrote in message
> Lige et tillægsspørgsmål. Jeg kører selv med et geforce 2 MX400. Kan jeg der
> burge den nye driver fra Nvida 43.45 uden problemer eller hvad siger I?

Ja.

*Rune