ASUS vs. Palit
Fra : MaRk

Dato : 04-04-03 12:39

Hej

Jeg har en kammy som skal ha sig et nyt grafikort. Han vil gerne ha et
geforce 4 ti-4200 passer godt til pengene og maskinen kan alligevel ik klare
så meget mere.

Men han ved ikke helt om det skal være et asus eller et palit daytona.
Er der den store forskel?? Eller er der overhovedet forskel, kan asus kortet
gi mere i 3dmark??

Mvh
Mark

Fra : Øistein Wind

Dato : 05-04-03 14:52

"MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men han ved ikke helt om det skal være et asus eller et palit daytona.
> Er der den store forskel?? Eller er der overhovedet forskel, kan asus

Gforce 4 kortene skulle yde det samme. Eneste forskel på dem er vidst
blæseren(køleren) og den medfølgende software. Har selv et Daytiona Gforce4
ti 4200, og det fungerer som det skal. Det blev dog ret varmt sidste sommer,
og jeg har derfor sat en STOR zalman profil på. No problemos.

Øistein

Fra : Martin K

Dato : 05-04-03 15:06

MaRk wrote:
> Men han ved ikke helt om det skal være et asus eller et palit daytona.
> Er der den store forskel?? Eller er der overhovedet forskel, kan asus
> kortet gi mere i 3dmark??

Jeg har selv et Asus V9280/TD (GeForce 4 Ti4200 128 MB DDR ram, og AGP x8).
Det er et fedt kort. Det kan da være lige så godt som så meget andet, men
hvis man er bevist om valg af mærker (læs: hardware snob), så vælger man
Asus)...

--
Martin K (Der måske nok på se i øjnene at han er hardwaresnob...

Fra : Henrichsen

Dato : 28-04-03 01:15

Ved du hvad du snakker om?
Hvad er forskellen på de to kort?

Mit Pallit arbejder ved 305/550 mhz, og har gjort det i et år uden
problemer.
Kan anbefales.

Henrichsen.