Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
9700 Saphire
Fra : Fox 1

Dato : 03-04-03 20:02

Ja så kunne jeg ikke vente længere. Købte et Saphire 9700.........mums hvor
ruller det godt, mnen samtidig måtte jeg have en nu skærm.........fik en
samsung 957mb 19"................hold da kæft hvor er det bare lækkert og
hvor er jeg glad for 9700 for det ruller bare

Fox

Fra : Anders Hansen

Dato : 04-04-03 06:14

hehe, jeg gad heller ikke vente længere på et 9500PRO, så jeg snuppede også
et 9700 Non-Pro. Ja det kører fandme godt.
Nu venter jeg så bare på min zalman HP80A køleprofil, så den bliver lydløs
:)

/anders

Fra : Tony L

Dato : 04-04-03 08:28

"Anders Hansen" <isl45662@image.dk> wrote in message
> [...]
> et 9700 Non-Pro. Ja det kører fandme godt.
> Nu venter jeg så bare på min zalman HP80A køleprofil, så den bliver lydløs

Hej

Har lige bestilt Sapphire 9700 Pro... hvormeget larmer jeres kort? Er det
acceptabelt som standard....?

Mvh
TonyL

Fra : Silver

Dato : 04-04-03 17:23

> Har lige bestilt Sapphire 9700 Pro... hvormeget larmer jeres kort? Er det
> acceptabelt som standard....?

AMD 2.4 gigz
Sapphire Radeon 9700 pro
og en masse andet "bras"

Syns ikke den larmer ret meget mere end min gamle P-III 600 mhz gjorde.

og mit tower står på et hjemmelavet (skal læses lavet sort på arbejdet)
træmøbel så det næsten er i højde med min skærm.

Det larmer ikke særlig meget syntes jeg, men nu er jeg osse halvdøv.....
.

Mvh
Silver

Fra : Jesper - fjernx - La~

Dato : 04-04-03 20:20

> hehe, jeg gad heller ikke vente længere på et 9500PRO, så jeg snuppede
også
> et 9700 Non-Pro. Ja det kører fandme godt.

Det forstår jeg nu ikke - de har dem i Computer City på Østerbro

Fra : Anders Hansen

Dato : 05-04-03 11:37

"Jesper - fjernx - Larsen" <larsenfjernxjesper@tiscali.dk> skrev i en
meddelelse news:3e8dda71$0$24641$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Det forstår jeg nu ikke - de har dem i Computer City på Østerbro

Ja, og det er jo fint hvis man bor dér!?!

/Anders

Fra : chipmand

Dato : 05-04-03 20:59

On Sat, 5 Apr 2003 12:37:03 +0200, "Anders Hansen"
<anders@softstar.dk> wrote:

>"Jesper - fjernx - Larsen" <larsenfjernxjesper@tiscali.dk> skrev i en
>meddelelse news:3e8dda71$0$24641$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>>
>Ja, og det er jo fint hvis man bor dér!?!
>
>/Anders

Man behøver nu heller ikke at bo der for at kunne købe et tjek dette
link
http://www.computercity.dk/index.aspx

Mvh
Chipmand