Palit Daytona GeForce2 Ti200
Fra : Kristian

Dato : 03-04-03 19:32

Hej

Jeg har et Palit Daytona GeForce2 Ti200 og jeg kan simpelthen ikke finde ud
af om det kører 1.5V eller 3.3V. Er der en der kan hjælpe mig?
Det skulle være AGP 2X/4X, men de findes vist i både 3.3V og 1.5V versioner,
ik?

Hilsen

Kristian

Fra : Thor Axelson

Dato : 03-04-03 21:44

> [...]
> af om det kører 1.5V eller 3.3V. Er der en der kan hjælpe mig?
> Det skulle være AGP 2X/4X, men de findes vist i både 3.3V og 1.5V

Jeg er ingen ørn,
men her er det AGP 4x
Jeg har selv det samme (med manual) så bare spørg
Jeg ved ikke om det er 1,5 eller 3,3Volt, har konsulteret manualen
Hilsen Thor