9500 med passiv køling?
Fra : Lars Dahl

Dato : 30-03-03 12:37

Findes subj? Mangler et hurtig, billigt ikkestøjende grafikkort, og 9500
ville være perfekt til mit behov.. men findes den med passigkøling eller
skal man selv til at lege med zalman?

-Lars

Fra : Martin K

Dato : 30-03-03 12:42

Lars Dahl wrote:
> Findes subj? Mangler et hurtig, billigt ikkestøjende grafikkort, og
> 9500 ville være perfekt til mit behov.. men findes den med
> passigkøling eller skal man selv til at lege med zalman?

hehe... hvordan kan du forene billigt med et Radeon 9500? Det koster da over
1000,-

--
Martin K

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 30-03-03 13:34

"Lars Dahl" <maasFjErNsPaM@sproejtemaas.dk> wrote in message
> Findes subj? Mangler et hurtig, billigt ikkestøjende grafikkort, og 9500
> ville være perfekt til mit behov.. men findes den med passigkøling eller
> skal man selv til at lege med zalman?

Sapphire har lavet en 9700 PRO med Zalman køler: http://shor.ter.dk/98840574

Om der også findes en 9500'er ved jeg ikke, men jeg tvivler lidt. Så du skal
nok selv til at lege med et Zalman sæt, hvis du vil have passiv køling.

/Nikolaj

Fra : Erik W.

Dato : 30-03-03 15:10

"Lars Dahl" skrev i en meddelelse ...
> Findes subj? Mangler et hurtig, billigt ikkestøjende grafikkort, og 9500
> ville være perfekt til mit behov.. men findes den med passigkøling eller
> skal man selv til at lege med zalman?

Det er svært at opfylde alle fire krav på en gang: Hurtigt, billigt, passiv
køl & 9500GPU
Du får opfyldt de tre første ved at gå et trin ned til 9000GPU:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1365017898
Det har passiv køling, er billigt og burde være hurtigt nok for de fleste.

Mvh Erik

Fra : Lars Dahl

Dato : 30-03-03 23:04

Hmm.. hvad med 9000 Pro ? er den også uden køling?

-Lars

Fra : Erik W.

Dato : 31-03-03 11:03

"Lars Dahl" skrev i en meddelelse ...
> Hmm.. hvad med 9000 Pro ? er den også uden køling?

Nej

Mvh. Erik

Fra : Lars Dahl

Dato : 31-03-03 15:59

Satans

Tror alligevel det bliver en 9500 Proæ.. Og så en Zalman...