Aldi PC Ati 9600 (100HZ)
Fra : JC

Dato : 29-03-03 22:45

Hej.-

Er der nogle der har fundet de vise sten ang.:
XL 8008 Fra Aldi.-
Den har et Ati 9600 grafikkort, jeg spiller en del.
Men kan ikke få den til at køre 100 Hz i spil, da
Xp kun vil køre 60 Hz og det er jo til at blive mere
tosset i hovedet af.-)
Har en anden maskine med GF3 Ti200 og den kan man
finde en Patch til så den kan køre 100 Hz i spil.-

Er der nogle der bruger deres Aldi Pc til spil og har samme
problem som jeg..??

Eller er jeg godt tilfreds med denne pc-.
2003 =3348
2001SE=11560
ikke så ringe af en billig maskine.-

Mvh
Jan-

Fra : danni plougmann

Dato : 29-03-03 23:00

hvilke grafikkort drivere bruger
hent evt den nyeste catalyst 03.2 driver på ATI's HP og de om det hjælper.

din nye maskine har kun et ati 9500.
kilde: http://www.pcworld.dk//edbpriser.asp?Mode=2&ArticleID=4170

Fra : JC

Dato : 29-03-03 23:27

Hej

Ved godt den polimik ang graffikort (9500-9600)
Et stadig tilfreds..
Men er der nogle der kan installere denne driver på deres
maskine så den virker..?
(køre med den org, der fulgte med Medionen)

Mvh
Jan.-

Fra : danni plougmann

Dato : 30-03-03 00:06

> [...]
> Men er der nogle der kan installere denne driver på deres
> maskine så den virker..?
> (køre med den org, der fulgte med Medionen)

fjern den driver du har installeret fra medionen cden i add/remove programs
og installer den nyeste catalyst driver 03.2.

Fra : kim

Dato : 30-03-03 10:19

"JC" <vapti@post.tdcadsl.dk> skrev
> Men er der nogle der kan installere denne driver på deres
> maskine så den virker..?
> (køre med den org, der fulgte med Medionen)

Jeg har et Radeon 9500 Pro og jeg kan heller ikke installere catalyst 03.2
driver
på min XP pro...Den blokkere simplethen hele mit system...
Så jeg kører nu med ATI Catalyst 3.1 display drivers som indtil nu virker
fint.

Var jeg ikke engang klar over... Men der er vel ikke noget at gøre der ?

Mvh Kim

Fra : Christian Lyng

Dato : 29-03-03 23:35

> [...]
>
> Er der nogle der bruger deres Aldi Pc til spil og har samme
> problem som jeg..??
>
> Eller er jeg godt tilfreds med denne pc-.

Tror at Multires er din ven http://www.entechtaiwan.com/

Chr.

Fra : JC

Dato : 29-03-03 23:46

Testede den lige...Og det var ikke min ven
Stadig 60 hz.....
Ellers tak for dit link og din hurtighed..!

Mvh
Jan-

Fra : Christian Lyng

Dato : 30-03-03 00:06

> [...]
> Testede den lige...Og det var ikke min ven
> Stadig 60 hz.....
> Ellers tak for dit link og din hurtighed..!

hmmm...frem med den lidt grovere fil...prøv lige og se om TV udgangen er
slået til!!!!

http://www.rage3d.com/r3dtweak/

Fra : Christian Lyng

Dato : 30-03-03 00:08

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 30-03-03 10:13

Hejsa

Du skal finde dine open gl indstillinger under dit grafikkort
indstillinger - der er et punkt der hedder "wait for vertical sync" det skal
du deaktiverer og vupti vupti.

MVH Niels

Fra : JC

Dato : 30-03-03 11:28

Pyyhh..så virker det.- selv på en Medion XL 8008
100 Hz i spil

http://www.pagehosting.co.uk/rf/
Download RefreshForce

Before downloading, please make sure you're using your correct monitor &
display drivers. Also please note that I can no longer offer the free
technical support that I was for this program!

Mvh

Jan den lykkelige

Tak for alle svar...!

Fra : RpR

Dato : 30-03-03 12:50

> Tror at Multires er din ven http://www.entechtaiwan.com/

Jeg bruger altid Powerstrip til mine graffikkort, det kan også clocke osv,
alt i ét =)

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine