Topbokse råd søges
Fra : Jørgen Mangor Iverse~

Dato : 22-03-01 11:54

Jeg har fundet en topboks hos http://www.polo-motorrad.de/ Kappa Topcase 9700 til DM 219,- plus et
ryglænspolster til samme til DM 60,-. Kan det gøres med bedre forhold mellem pris/kvalitet ?

Og så lige lidt hjælp til oversættelse fra tysk. Betyder "Inkl. Adapterplatte zur Montage an alle
Fremdträger" at der medfølger et beslag så jeg kan montere den direkte på Bimmeren ?

Hvis jeg bestiller varen, er der så nogen der skal have noget med, og spare lidt fragtgebyr ?
--
Jørgen Mangor Iversen
BMW K100RS + EML GT2000

Fra : Jakob Barfod

Dato : 22-03-01 15:58

"Jørgen Mangor Iversen" <sdkjmi@sdk.sas.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har fundet en topboks hos http://www.polo-motorrad.de/ Kappa Topcase
9700 til DM 219,- plus et
> ryglænspolster til samme til DM 60,-. Kan det gøres med bedre forhold
mellem pris/kvalitet ?

Selvoplevet: Ved første øjekast virkede det rigtigt sejt med
ryglænspolsteret, så det bestilte vi med, da vi købte en Givi Maxia hos
Louis.de. Men ved montage blev passageren rykket så langt fremad pga.
polsteret, at det faktisk blev ubehageligt. Og det viste sig, at det ikke
var nær ubehageligt at sidde op ad den "rå" boks. Så nu har vi sendt
polsteret tilbage til Louis, og venter spændt på, om de kan finde ud af at
sætte refusionsbeløbet ind på vores visakort.

Men altså: Et godt råd er at checke, at polsteret faktisk vil passe, før man
bestiller det...

--
Jakob
GSX750FN (vinterhi)

Fra : Claus Rittig

Dato : 22-03-01 16:27

> Jeg har fundet en topboks hos http://www.polo-motorrad.de/ Kappa Topcase
9700 til DM 219,- plus et
> ryglænspolster til samme til DM 60,-. Kan det gøres med bedre forhold
mellem pris/kvalitet ?

Der findes topbokse, og så findes der topbokse! Tjek lige at det ikke er en
knallertboks, både Kappa og Givi laver nogle tynde pis-modeller som ikke
overlever selv en let brise.

Rittig

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 22-03-01 17:09

Passer den på et givi Wingrack ? For så er jeg game..

Thore Jensen

Fra : Poul Bekker-Hansen

Dato : 22-03-01 20:59

"Jørgen Mangor Iversen" <sdkjmi@sdk.sas.com> wrote in message
> [...]
mellem pris/kvalitet ?

> Og så lige lidt hjælp til oversættelse fra tysk. Betyder "Inkl.

betyder "inklusive adapter plade til montage på alle fremmede
bærere/stativer" Mit gæt : sandsynligvis så du kan sætte boksen på et ikke
Kappa stativ. Der står intet om medfølgende stativ.

Poul B-H