Glemt puk kode
Fra : karsten nilsson

Dato : 11-04-03 17:16

Jeg har glemt/kan ikke finde puk koden til min gamle nokia 2110/2210, da jeg
skal bruge den.
Troede jeg kunne huske pinkoden men det var ikke den rigtige.
Så hvad gør jeg nu da jeg havde tænkt mig at sætte et taletidskort i den.

Hilsen Karsten nilsson

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 11-04-03 17:20

"karsten nilsson" <knilsson@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Troede jeg kunne huske pinkoden men det var ikke den rigtige.
> Så hvad gør jeg nu da jeg havde tænkt mig at sætte et taletidskort i

PIN/PUK-koden knytter sig til SIM-kortet ikke telefonen.
Dvs du sætter blot det nye kort i

--
Martin Højriis Kristensen - http://makr.starthotel.dk
Usenetstatistik 2002/2003 - http://www.f2.dk/ (TEST)