Barton Fink og Miller´s Crossing
Fra : jokum snusk

Dato : 11-04-03 15:29

Hej gruppe

Hvordan ser det ud med Barton Fink og Miller´s Crossing.
Kommer de nogensinde på DVD ?
Jeg kan forstå at det er FOX der ejer rettighederne til de to film,
de er åbenbart ikke så interesserede i at tjene penge
siden de undlader at udgive to så fantastiske film på DVD!

De er jo et must i enhver filmnørds filmsamling.

JS

Fra : Jens Thomsen

Dato : 11-04-03 15:49

"jokum snusk" <jokum_snusk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan ser det ud med Barton Fink og Miller´s Crossing.
> Kommer de nogensinde på DVD ?

Miller's Crossing og Barton Fink kommer ud i region 1 i slutningen af maj
måned. Miller's Crossing er desuden planlagt til udgivelse i region 2 i
november. Barton Fink følger sandsynligvis efter.

> Jeg kan forstå at det er FOX der ejer rettighederne til de to film,
> de er åbenbart ikke så interesserede i at tjene penge
> siden de undlader at udgive to så fantastiske film på DVD!

At du (og jeg) synes, at de er fantastiske er ikke ensbetydende med, at en
udgivelse er lig med store penge i banken for udgiveren. Coen-brødrenes film
har mig bekendt aldrig været de helt store kassesuccesser. Jurassic Park 3
og Tomb Raider sælger sikkert flere eksemplarer.

--
MVH/ regards
Jens Thomsen

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 11-04-03 15:50

Har lige set at Barton Fink kan vist forudbestilles på www.CD-Wow.com.
Men ved ikke noget om Miller's Crossing....

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 11-04-03 15:53

Hov, Millers Crossing fås også på samme side. Begge omkring d. 20. Maj
Men begge er R1

Fra : Martin Gleit

Dato : 11-04-03 16:12

Ligne et must til samlingen...desværre kun i stereo...men gratis fragt
worrdwide...nogen der har handlet der før?

Fra : Morbid Angel

Dato : 11-04-03 16:21

On Fri, 11 Apr 2003 17:11:53 +0200, "Martin Gleit"
<marting*nospam*@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Ligne et must til samlingen...desværre kun i stereo...men gratis fragt
>worrdwide...nogen der har handlet der før?

har købt ca 100 film og 10 musikcd'er fra cdwow ingen problemer aldrig
mistet en eneste forsendelse, tager ca 5-7 dage nogle gange hurtigere
og nogle gange lidt længere.
24/7 email support.

mvh

MA

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 11-04-03 17:28

Prøvet det et par gange. De er sgu' gode nok!!!

Fra : Jakob Madsen

Dato : 12-04-03 15:35

> ...desværre kun i stereo...

Er du sikker? Både FE og DVDSoon har dem listet som DD5.1

Fra : Jakob Toft

Dato : 12-04-03 14:31

"Jess Møller-Petersen" <jess.moeller@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hov, Millers Crossing fås også på samme side. Begge omkring d. 20. Maj
> Men begge er R1

Hos FE kan de forudbestilles til 10,99£ pr. stk, det er 2£ billigere end
CD-wow.
Mvh
Jakob

Fra : Jakob Madsen

Dato : 12-04-03 15:30

> Hos FE kan de forudbestilles til 10,99£ pr. stk, det er 2£ billigere end
> CD-wow.

....og www.dvdsoon.com har dem til CAD 14,98 (+ 3,98 i porto) pr. stk. så
hvis man bestiller en ad gangen skulle de smutte gennem tolden uden
problemer

/Jakob

Fra : jokum snusk

Dato : 14-04-03 08:28

Tak alle sammen, for jeres svar.

Så bliver det spændende at se om de to reg. 1 film overhovedet kan ses på
"vores" DVD afspillere.
Jeg har hørt at der er flere af filmselskaberne derover(læs=USA),
der har fundet på nye og smarte måder at sikre vi(læs=Europa etc.) ikke kan
se filmene

JS

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 15-04-03 13:33

"jokum snusk" <jokum_snusk@hotmail.com> wrote in message news:<b7dnut$o5j$1@news.cybercity.dk>...
> Tak alle sammen, for jeres svar.
>
> Så bliver det spændende at se om de to reg. 1 film overhovedet kan ses på
> "vores" DVD afspillere.

Ellers kan man jo altid bare sætte laserdisken på.