Skærme
Fijala 3554
defekt samsung 172t tft?
Fra : kristian larsen

Dato : 11-04-03 17:05

Det er bare trælst - just hjemkommet med en nyt samsung tft skærm viser
følgende fejl sig:
hver 2. lodrette line med er fremhævet og der er pixler der står og blinker
i kanten af ikoner.
Levende billeder har store øer af pixler i pink der flyder pulserende rundt,
det virker nærmest
som en primit effekt fra fjernsynets barndom. Er der nogen der har en anelse
om hvad der er galt?
Drivere og opløsning er selvfølgeligt efter som det skal være.

Det er ærgerligt at skulle returnere en helt ny skærm,
er der i øvrigt nogen der har nogen erfaring med antaservise som tager sig
af samsung monitorer?

MVH Kristian Larsen
--
Husk at fjerne xxx fra emailadresse hvis du svarer.
Remove the obvius.

Fra : Martin Petersen

Dato : 11-04-03 21:44

"kristian larsen" <2larsenxxx@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er ærgerligt at skulle returnere en helt ny skærm,
> er der i øvrigt nogen der har nogen erfaring med antaservise som tager sig

En ting er sikker. Du skal ikke køre den gennem Antaservice. Du har krav på
omlevering.

Vil du have paragraffer er news:dk.videnskab.jura et godt sted at spørge.

- Martin

Fra : Devast8or

Dato : 12-04-03 01:00

kristian larsen wrote:

> Det er ærgerligt at skulle returnere en helt ny skærm,
> er der i øvrigt nogen der har nogen erfaring med antaservise som
> tager sig af samsung monitorer?
>
> MVH Kristian Larsen

Hold dig væk fra Antaservice. Min skærm (en Hitachi CRT) døde i januar, og
jeg har først i dag fået en skærm jeg kunne bruge til noget (den først de
sendte mig funkede ikke ordentligt. De sagde den havde fået et slag i
posten).

Devast8or

--
Spamfilter activated