Axil 320 eller SS20
Fra : Danny B.

Dato : 12-04-03 09:19

Hejsa

Jeg står med et lille projekt der kræver enten
en sparc station 20, eller Axil 320 da jeg allerede
ligger inde med en masse memory, diske og cpu'er.

Nu er det bare sådan at min gamle axil 320 nærmest
er blevet ædt op af mus i kælderen.

Så det jeg leder efter er en af overstående blot uden
memory, disk og cpu. Hvis der er nogen der ligger inde
med én, som de har en fair pris på må de gerne kontakte
mig på padde@beastie.dk

Jeg er bosat i københavns området.

Da jeg ikke lige er klar over om der findes en officel
"køb-salg" gruppe til hardware kom den her.

/Danny

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 12-04-03 10:11

On Sat, 12 Apr 2003 10:18:50 +0200, "Danny B." <db@year2000.dk>
wrote:

> Da jeg ikke lige er klar over om der findes en officel
> "køb-salg" gruppe til hardware kom den her.

Du havde svært ved at finde dk.marked.*-grupperne?

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-04-03 14:02

Asbjorn Hojmark wrote:
> Du havde svært ved at finde dk.marked.*-grupperne?

Der burde faktisk være en gruppe specielt til 'unixhardware' altså
SPARC og Alpha og den slags.. da man næsten kan være sikker på at
disse salgsannoncer vil drukne mellem alt muligt andet bras.. ?

Eller hvad synes folk, er der baggrund for en
dk.marked.privat.edb.unix-hardware ? (navnet er muligvis åndsvagt)

// Hans, Der poster fra en maskine der blev sat "til salg" i denne
gruppe..
--
http://enterprise-server.dk - Den omtalte maskine ..
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv

Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-04-03 14:05

Hans Joergensen wrote:
> // Hans, Der poster fra en maskine der blev sat "til salg" i denne
> gruppe..

Sludder og vrøvl .. det var sguda i dk.edb.system.unix.hardware :)

Nåmen, der burde måske alligevel være en gruppe til decideret
serverhardware .. ?

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=43

Fra : Danny B.

Dato : 12-04-03 14:20

Hans Joergensen wrote:

> Sludder og vrøvl .. det var sguda i dk.edb.system.unix.hardware :)
>
> Nåmen, der burde måske alligevel være en gruppe til decideret
> serverhardware .. ?

"serverhardware" findes jo allerede netop her hvor du lige posted, men
om nødvendigheden for en evt. dk.edb.hardware.unix-server eller lign.
ved jeg så ikke ;)

Og hvis der var, må jeg jo stadig ikke sætte en "wanted" ind, den skal
jo være under dk.marked.bla.bla

/Danny

Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-04-03 22:59

Danny B. wrote:
> "serverhardware" findes jo allerede netop her hvor du lige posted, men
> om nødvendigheden for en evt. dk.edb.hardware.unix-server eller lign.
> ved jeg så ikke ;)

Jeg snakkede så om en markedsgruppe .. :)

// Hans
--
http://www.ph33r.dk/ringdingding.mp3