bangkok Og Koh Samui
Fra : Heine

Dato : 10-04-03 19:35

Hej

Nu har vi endelig bestemt os for en tur til asien, til det har jeg lige et
par hurtige spørgsmål til jer kloge mennesker , jeg kan se i et tidligere
indlæg at der er billigt elektronik i bangkok i Pantip og der var et stor
center der hed Mbk, er der nogen der ved om det er i nærheden af Silom Road
?-
vi har booket hotel der noget der hedder narai
(http://www.naraihotel.com/index.html) Er der nogen der kender det?
På Koh Samui har vi booket hotel på Samui oark resort, ligger i udkanten af
lamai (http://www.samuiparkresort.com/) Er der nogen der kender det, eller
evt. området?
Vi vil gerne ud og se noget på Koh SAmui, er der nogle der har gode ideer?
Kan se på kortet at der sejlladser til de omkringliggende øer - hvordan er
det?

Beklager hvis mine spørgsmål er total for dumme, men ellers tusind tak for
enhver hjælp eller fif

Heine

Fra : Steen Johansen

Dato : 10-04-03 20:54

"Heine" <duppeNOSPAM@edb.dk> wrote in message
Hej
På Koh Samui har vi booket hotel på Samui oark resort, ligger i udkanten af
lamai (http://www.samuiparkresort.com/) Er der nogen der kender det, eller
evt. området?

udkanten af lamai. Nix ca 3 km udenfor super hotel men for langt byen
MvH Steen

Fra : Gard

Dato : 11-04-03 06:32

Hei

Jeg har vært på tur til Thailand et par ganger (blant annet sist september).
Jeg har lagt ut reisebrev og bilder fra turene våre som blant annet har gått
til Bangkok og Koh Samui MBK ligger ved Siam square og det vil være lett
å komme seg dit med Skytrain. Og Pantip plaza ligger på Petchaburi road
dersom jeg ikke tar helt feil. Ettersom jeg husker er det fult mulig å gå
dit fra Siam square men det er best å bare hoppe inn i en taxi for å dra
dit.

Håper at du får en fin tur til Thailand. Det er et herlig feriemål.

Mvh
Gard
www.gardkarlsen.com

Fra : max

Dato : 11-04-03 10:32

> [...]
> dit.
>
> Håper at du får en fin tur til Thailand. Det er et herlig feriemål.

Du har en god hukommelse Gard - New Petchaburi road lige rundt
om hjørnet fra WTC.. Der ligger også et fantastisk "kokkenes torvehal"
Friske levende fisk og skaldyr, kæmpe- hummer, rejer krabber.. Krabber
med currypowder er sublim.. Og på den anden side af gaden tøj engros,
fabrikanternes eget storcenter, billigt.. Panthip plaza - hvis i ved hvad i
vil ha'
kan i måske spare lidt på elektronik, men det er faktisk samme priser som i
Tyskland så hvis du vil have garantien og servicen er det ikke i Thailand du
køber den slags. Pirat kopier er der tilgengæld meget af..
Koh pangang stille og roligt, undtaget lige omkring fuld måne-stor party-
KohTao billig billig dykning.. lillebitte ø meget smuk og fredfyldt.
Sejlturen
mellem øerne tager 2-4 timer og koster et par hundred Bath, men det er ikke
luksus, husk at medbringe mad og drikkevarer og solfaktor -max-

Fra : Heine

Dato : 13-04-03 19:52

[snip]

Hej igen

tusind tak for svarene - mht. elektronik i Bangkok, jeg har tænkt mig at
skifte digital kameraet ud med en nyere model, og havde forestillet mig at
det kunne gøre billigt i Bkk. Er jeg helt på afveje der? Har nogen af de
store kæder dernede evt. nogle internetsider - er der nogen der kender
navnene på disse kæder?

Fra : max

Dato : 13-04-03 21:07

> [...]
> det kunne gøre billigt i Bkk. Er jeg helt på afveje der? Har nogen af de
> store kæder dernede evt. nogle internetsider - er der nogen der kender

En af mine venner købte et Canon G3, og prisen var ok, men ikke meget
billigere end du kan købe det på nettet i Tyskland - hvor du får 2 års
garanti og 14 dages returret.. Og du slipper for at blive bonget i
lufthavnen
når du vender hjem.. Men hvis du insisterer, han købte på Siam Square og
anbefalede også en stor forretning på Sukumvit Soi 77.. Han købte i Bkk
fordi han bor der ude..
CF kort, Microdrives og batterier er billigere i Tyskland og du får det du
køber, ude i Thailand kan du ikke være sikker på det der står på æsken
er det samme som det der ligger i den, piratkopier virker begge veje..-max-